הסייעת תבעה ממעסיקתה 67 אלף שקל- ביה"ד הסתפק ב-900 בלבד

השופטת מירב קליימן קיבלה את טענת באת כוחה של המעסיקה, עו"ד בת חן טייץ, ולפיה לו העובדת רצתה – היא יכולה הייתה להתפטר כעבור שנה מהעבודה בגן הילדים
%d7%9e%d7%a2%d7%99%d7%99%d7%9f-%d7%9c%d7%91%d7%99%d7%90 |
לא ברור מה העירייה יכלה לעשות. אילוסטרציה shutterstock
גן ילדים. אילוסטרציה shutterstock

מה שהחל בתביעה על סך 67 אלף שקלים, שהוגשה לבית הדין האזורי לעבודה בתל אביב, על ידי סייעת בגן ילדים נגד המעסיקה שלה, בטענה שהורידה לה שעות עבודה בחישוב המשכורת, הסתיים באחרונה בפסק דין של השופט מירב קליימן שהעניק לתובעת 900 שקלים בלבד.

השופטת קליימן, קיבלה את טענת באת כוח המעסיקה, עו"ד בת חן טייץ, כי לו העובדת רצתה – היא יכולה היתה להתפטר כעבור שנה.

על פי התביעה, אותה הגישה סייעת בגן ילדים, לאחר כשנתיים וחצי שנות עבודה, המעסיקה שלה הורידה לה שעות עבודה. לטענתה בהסכם העבודה היא הייתה אמורה לעבוד משרה מלאה ובפועל עבדה פחות ולכן בדיעבד תבעה את כל הפרשי השעות שבפועל לא עבדה אותם ואת כל התנאים הסוציאליים הנלווים.

עו"ד בת חן טייץ
עו"ד בת חן טייץ

"התובעת עבדה במשך כל התקופה האמורה אצל הנתבעת ומילאה את תפקידה במסירות, בנאמנות ובמקצועיות. חרף זאת, לא היססה הנתבעת לפגוע בזכויותיה הסוציאליות של התובעת, וכאשר פנתה אליה התובעת בעניין זה – פניותיה נדחו", נכתב בתביעה.

עו"ד בת חן טייץ: "העובדת לא הלינה בזמן אמת"

מנגד, באת כוח הנתבעת עו"ד בת חן טייץ, ציינה בכתב ההגנה, כי כל הכספים שהגיעו לתובעת על פי דין שולמו לה. עוד נטען כי מדובר בתביעה מגוחכת, אשר גרמה לנתבעת עוגמת נפש רבה ועוול גדול. התביעה עצמה נמשכה כשלוש שנים, כאשר ב"כ התובעת הגישה בקשות להארכת מועדים בקשות דחייה.

במשך כל ההליך, השופטת, המליצה לתובעת להגיע להסכמות, דבר שלא קרה. ביום דיון ההוכחות ולפני החקירות, בית הדין הסביר לתובעת, כי טענות הנתבעת נכונות ואם הייתה לה בעיה עם השעות היא היתה יכולה להתפטר אחרי שנה. בפועל עבדה שם שנתיים וחצי ברציפות ולא הלינה בזמן אמת וכעת היא לא זכאית לאותן שעות ובטח שלא להשלמות. בסופו של דבר, באת כוח הנתבעת, עו"ד טייץ הסכימה לשלם לתובעת 900 שקלים בלבד ובית הדין קיבל את ההסכמות ונתן להם תוקף של פסק דין.

לאתר עו"ד בת חן טייץ לחצו כאן.


לצפייה ודירוג כבוד השופטת מירב קליימן


עו"ד בת חן טייץ

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות