אישום: דרסו ודקרו בגלל סכסוך

כתב אישום הוגש לביהמ"ש המחוזי מרכז נגד 5 מעורבים ולפיו, על רקע מריבה עם 3 אחרים הם ניהלו מרדף בשטח פתוח ליד ארסוף, דרסו את המתלוננים וגרמו לפציעתם
רונן לוי |
אילוסטרציה envato

לבית המשפט המחוזי מרכז כתב אישום כנגד עמרי זוארץ, 31, גל זוארץ, 28, אסי מסיקה, 50, חיים תורג'מן, 23, ואליק בן, 36, בגין קשירת קשר לביצוע פשע, חבלה בכוונה מחמירה, חבלה במזיד ברכב, והפרת הוראה חוקית בעקבות אירוע התקיפה האלימה שביצעו באזור שפיים בחודש שעבר. החמישה נאשמים כי תכננו מבעוד מועד לתקוף את המתלוננים על רקע סכסוך, ניהלו אחריהם מרדף, דרסו אותם ותקפו אותם באלימות. הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרם של החמישה עד לתום ההליכים הפליליים נגדם. "מעשיהם של המשיבים המתוארים בכתב האישום, מתארים אלימות חמורה משוללת כל רסן, ללא כל מורא מהחוק…", נכתב בבקשת המעצר שהוגשה לבית המשפט.

על פי כתב האישום, הנאשמים קשרו קשר לפגוע בשלושת המתלוננים על רקע סכסוך קודם. לפני כחודש, ב-9 בדצמבר אשתקד, יצאו המתלוננים לטיול כשהם רכובים על שני טרקטורונים ואופנוע בסמוך לשטח הפתוח שבין היישובים ארסוף ושפיים.

הנאשמים, נטען, הגיעו למקום מבעוד מועד בשלוש מכוניות, ביחד עם אחרים שזהותם אינה ידועה. משהבחינו המתלוננים בכלי הרכב ובהם הנאשמים שועטים לכיוונם, החלו במנוסה מהמקום, שניים מהם באמצעות כלי רכב ואילו השלישי בריצה. הנאשמים החלו במרדף אחר המתלוננים, תוך נהיגה פרועה ובמטרה להשיגם. משהתקרבו חלק מהנאשמים לאחד המתלוננים, ניגחו את גופו עם הרכב ודרסו אותו. לאחר מכן ירדו מן הרכב, הכו את המתלונן בכל חלקי גופו, ודקרו אותו בראשו, בפניו, ובגופו באמצעות חפץ חד. לאחר מכן הותירו אותו בשטח ונמלטו מהמקום.

אלימות משוללת רסן

בכתב האישום מתואר עוד, כי במקביל החלו נאשמים אחרים במרדף אחר מתלונן נוסף תוך שהם נוסעים במהירות ונגד כיוון התנועה, והתנגשו במכוון בטרקטורון בו נהג. לאחר שנפגע, הצליח המתלונן לברוח, אז נטשו הנאשמים את הרכב עימו פגעו במתלונן ונאספו ע"י רכב אחר.

נוסף על האמור, במועד הרלוונטי לכתב האישום, הנאשם אליק בן שהה בתנאים מגבילים שנקבעו בבית משפט השלום בפתח תקוה. במסגרתם, בין היתר, היה עליו לשהות במעצר בית והותרו לו שעות התאווררות מדי יום בליווי ובפיקוח. בגין זאת בן מואשם גם בעבירה
של הפרת הוראה חוקית.

במקביל לכתב האישום הוגשה כנגד חמשת הנאשמים גם בקשת מעצר עד לתום ההליכים בה הדגישה הפרקליטות כי: "מעשיהם של המשיבים המתוארים בכתב האישום, מתארים אלימות חמורה משוללת כל רסן, ללא כל מורא מהחוק…".

_________________________________________________________

עו"ד מור עטיה

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות