בן 26 עם 53 הרשעות תעבורה חשוד בתאונת פגע וברח

מרק לנקין, תושב אשדוד, נאשם כי בהיותו נוהג תחת פסילה פגע ברכב, גרם לפציעתם של שני אנשים ונמלט מהמקום. הוא אותר והועמד לדין, ביהמ"ש האריך את מעצרו
נעמה כהן |
אילוסטרציה Envato

לבית המשפט לתעבורה באשדוד, הוגש כתב אישום נגד מרק לנקין, צעיר בן 26, אשר בהיותו נוהג בזמן פסילה, גרם לתאונת דרכים באשדוד והפקיר שני נפגעים, מבלי שעמד על תוצאות התאונה והזעיק עזרה. כתב האישום מיחס לנאשם ביצוע עבירות של הפקרה אחרי פגיעה, נהיגה בזמן פסילה, נהיגה בדרך בקלות ראש או ברשלנות ועבירות נוספות לפי תקנות התעבורה.

על פי כתב האישום, הנאשם נהג לפני כשבועיים, בשעות הבוקר ברכבו באשדוד, כאשר הינו כאמור בזמן פסילה ולצידו ישבה אישה. בהגיעו ליציאה ממנהרה, לא שמר מרחק ופגע ברכב אחר, בו ישבו שני נוסעים. עקב הפגיעה, הרכב הסתובב ופגע בחומת אבנים, הנאשם פגע בו שוב, עד שהוא הסתובב נגד כיוון התנועה בנתיב. על אף הפגיעה ברכב, הנאשם לא עצר את נסיעתו על מנת לעמוד על תוצאות התאונה ולהזעיק עזרה, אלא האיץ את רכבו והמשיך בנסיעתו, תוך שהוא עוקף את הרכב הניזוק.

כתוצאה מהתאונה, הנהג והנוסעת ברכב נחבלו חבלות קלות ופונו ע"י כוחות מד"א לביה"ח ברזילי להמשך טיפול. הפרקליטות הגישה לבית המשפט בקשה לעצור את הנאשם ולפסול את רשיון הנהיגה שלו עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

בבקשות המעצר והפסילה צוין, כי לנאשם עבר תעבורתי הכולל 53 הרשעות בגין נהיגה תחת השפעת משקאות משכרים, נהיגה בזמן פסילה, פקיעת רישיון ועוד. כמו כן, לחובתו הרשעה בעבירת סיכון חיי אדם בנתיב תחבורה, בגינה נידון ל- 50 חודשי מאסר ופסילה. בית המשפט האריך את מעצרו של הנאשם עד להחלטה אחרת.

עוד בפלילים: כתב אישום נגד תוקף ח"כ מאיר פורוש

לבית משפט השלום בירושלים, הוגש כתב אישום נגד משה איראם, בן 44 ואלחנן אורן, בן 18, תושבי ירושלים וצפת, בגין פעילותם כנגד אישי ציבור בכירים בחברה החרדית ובין השאר בגין תקיפת ח"כ מאיר פורוש. הפרקליטות ביקשה מבית המשפט להורות על מעצרו של משה איראם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו. בעניינו של אלחנן אורן ביקשה הפרקליטות להורות על מעצר בית מלא הכולל איזוק אלקטרוני.

על פי כתב האישום, במהלך החודשים אוגוסט עד דצמבר בשנה שעברה, פעל משה איראם כנגד אישי ציבור בכירים בחברה החרדית, בין היתר, נגד חבר הכנסת מאיר פרוש, בעצמו ובאמצעות הפעלת אנשים מטעמו וביצע עבירות שונות כנגדם: תקף, ביזה, איים עליהם, ובשני מקרים סחט בכוח ובאיומים, כל זאת ממניע אידיאולוגי, על מנת להרתיע אותם מלפעול ולקדם בציבור את עמדותיהם ואת פסיקותיהם ההלכתיות.

בנוסף, הנאשם אלחנן אורן, ביצע בשליחותו של איראם מספר פעולות פגיעה ברבנים, וזאת עבור בצע כסף, בסכומים שנעו בין 100 ל-2,000 שקלים בעבור פעולה. איראם קבע והנחה את אורן בדבר יעדי הפגיעה, סיפק לו הנחיות ואמצעים לביצוען, וכן את המסרים המאיימים שעליו להעביר במסגרת פעולות הפגיעה ברבנים. בהמשך, ביקש איראם מאורן שיסייע לו באיתור אדם שיהיה מוכן לבצע עבורו רצח תמורת תשלום ולאחר שמסר לו פרטים שונים, איראם בירר עמו את יכולתו להוציא אל הפועל רצח של גרושתו בלא להיחשף.

___________________________________________________

עו"ד אביעד חייט

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות