שוק הפשפשים ביפו: עבריינים תקפו חיילים בחופשה

יחידת התביעות המשטרתית הגישה כתב אישום נגד שני צעירים, כבני 30, שהיכו חיילים ללא סיבה. האירוע הסתיים רק לאחר שאחד החיילים ירה באוויר
רונן לוי |
היכה עובד ניקיון: אילוסטרציה של אגרוף
אילוסטרציה

אלימות ברחובות העיר: לבית המשפט השלום בתל אביב הוגש היום (יום ד'), על ידי יחידת התביעות המשטרתית, כתב אישום נגד גבר בן 30 מרחובות וצעיר בן 29 מראשון לציון, זאת לאחר שתקפו בשבוע שעבר, ללא כל סיבה חיילים בחופשה בלבוש אזרחי שהגיעו לבלות ביפו. האירוע הסתיים רק לאחר שאחד החיילים שלף נשק וירה באוויר. כתב האישום מייחס לנאשמים חבלה חמורה בצוותא ותקיפה בנסיבות מחמירות. לצד כתב האישום שהוגש נגד השניים לבית המשפט, הגישה יחידת התביעות גם בקשה לעצור אותם עד לתום ההליכים נגדם.

סתם, ללא סיבה

מחקירת המשטרה עולה כי החשודים חלפו עם רכבם על פני המתלוננים אשר צעדו יחדיו ואז עצרו את רכבם לידם ושאלו – "יש בעיות"? המתלוננים השיבו בשלילה, ובתגובה, ללא סיבה, נעצר הרכב וממנו ירדו שני החשודים, ניגשו אל עבר המתלוננים והחלו להכות אותם באגרופים נמרצים בפניהם, מפילים אותם לקרקע וגורמים לחבלות קשות בפניו של אחד מהם. בשלב הרכב של התוקפים התדרדר והם חזרו להרים את בלם היד ומשם להמשיך ולתקוף את החיילים.

אחד המותקפים, חייל קרבי, שלף אקדח שהיה ברשותו וירה כדור אחד באויר וכתוצאה מכך נכנסו החשודים לרכבם ונמלטו מהמקום עד שנעצרו ע"י שוטרי מרחב יפתח והובאו לחקירה בתחנת יפו בסיומה נכלאו ומעצרם הוארך מעת לעת בבית המשפט.

היום (יום ד') בתום פעולות החקירה, הגישה יחידת התביעות של משטרת ישראל במחוז ת"א כתב אישום חמור ובקשה למעצר עד תום ההליכים בגין חבלה חמורה בצוותא ותקיפה בנסיבות מחמירות נגד שני הנאשמים.

אשקלון: כלא את אמו הקשישה והיכה אותה

לבית המשפט באשקלון הוגש כתב אישום נגד תושב העיר בן 45, בגין עבירות של איומים, כליאת שווא, פציעה כשעבריין מזוין ותקיפת זקן הגורמת חבלה חמורה. הנאשם ביצע כנגד אימו את העבירות החמורות לאחר שנכלאה בדירתה. ראשיתה של חקירת המשטרה לפני כשבוע, בדיווח שהתקבל במשטרה על קשישה כבת 76 שפונתה לבית החולים כשהיא חבולה ופצועה, לאחר שנמלטה מדירתה בה הותקפה ונכלאה ע"י בנה כבן ה 45. בתום חיפושים נרחבים אחר הנאשם ביום המקרה, הוא אותר ע"י השוטרים כשברשותו סכין, הם הצליחו להשתלט עליו ולעצור אותו לחקירה.

עפ"י כתב האישום שהוגש, הנאשם בשעות הלילה באותו מועד, תקף את אמו בחדרה באלימות תוך שמכה אותה באגרופים באזור פניה ובאזור הצלעות וגורם לה לחבלות. בנוסף נטל הנאשם לידיו 2 סכינים שבאמצעותן חתך את אמו בזרועותיה ובבטנה. כל זאת תוך שמשמיע לעברה איומים על חייה.

לאחר מכן, הנאשם לקח את מכשיר הטלפון הנייד של אימו, ניתק את כבל האינטרנט ונעל את דלת הדירה תוך שאוסר עליה לעזוב ולהזעיק עזרה, ובכך כלא אותה בביתה. בשעות הבוקר כאשר עזב הנאשם את הדירה, הצליחה האם להימלט לחנות סמוכה ושם להזעיק עזרה. כאמור, היום, הוגש נגדו כתב אישום ובקשה להמשך מעצרו עד לתום ההליכים.

__________________________________________________

עו"ד בן מעוז

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות