שוטרת מג"ב נאשמת בתקיפת צעירה בעיר העתיקה בירושלים

כתב האישום מייחס לאוריאן בן כליפא כי נהגה באלימות בצעירה שעוכבה לחקירה וכי לאחר מכן שינתה את דוח הפעולה בעניינה ובו טענה כי היא זו שהותקפה
רונן לוי |
שוטרת מג"ב (למצולמת אין קשר לנאמר בידיעה) ארכיון. צילום: משטרת ישראל

לבית משפט השלום בירושלים, הוגש כתב אישום נגד אוריאן בן כליפא, שוטרת מג"ב, בת 22 מתל אביב, בגין תקיפה של צעירה, תושבת העיר העתיקה, לפני כחודשיים בירושלים. על פי האישום, לאחר התנהגותה האלימה כלפי האישה שעוכבה לחקירה, שינתה את דוח הפעולה ובו טענה כי היא זו שהותקפה על ידה. כתב האישום מייחס לנאשמת ביצוע עבירות של תקיפה הגורמת חבלה של ממש ושיבוש מהלכי משפט.

על פי כתב האישום, לפני כחודשיים הוצבה הנאשמת באזור שער האריות בירושלים וביצעה חסימה במקום. המתלוננת ואחיה ביקשו מהנאשמת לעבור את החסימה והנאשמת סירבה לכך. בשלב מסוים הנאשמת דחפה את המתלוננת אחורנית, המתלוננת ביקשה שלא תעשה כך והנאשמת דחפה אותה פעם נוספת.

הצעירה נחקרה באזהרה

בהמשך, לאחר שאחיה של המתלוננת ניסה להתערב הנאשמת תפסה אותו בצווארון חולצתו בעוד המתלוננת ניסתה לחלצו. בשלב זה, תפסה הנאשמת את המתלוננת, משכה והסירה ממנה את החיג'אב אשר עטתה על ראשה. אז משכה הנאשמת את שערותיה של המתלוננת, נתנה לה מכה מאחורי האוזן והפילה אותה ארצה. במהלך משיכת החיג'אב, נשרטה הנאשמת בפניה.

בן כליפא, הובילה את המתלוננת אל תחנת המשטרה כשהיא אוחזת בשיערה ובצווארה. בתחנת המשטרה הנאשמת הושיבה את המתלוננת בחוזקה על הכיסא, נעמדה מולה והורתה לשוטר שהיה עמה לנעול את הדלת. הנאשמת חנקה את המתלוננת בצווארה וטלטלה אותה מספר פעמים, למרות בקשותיה החוזרות ונשנות של המתלוננת כי תפסיק.

לאחר מכן הנאשמת אזקה את המתלוננת וליוותה אותה לניידת המשטרה. כתוצאה ממעשיה של הנאשמת נגרמו למתלוננת נפיחות וסימני חבלה על צווארה. בדוח הפעולה ובהודעה שמסרה במשטרה כתבה הנאשמת בכזב כי המתלוננת היא זו שתקפה אותה. בעקבות כך, המתלוננת נעצרה למשך לילה בתחנת המשטרה ונחקרה באזהרה בחשד לתקיפת שוטר.

אשקלון: כלא את אמו הקשישה והיכה אותה

לבית המשפט באשקלון הוגש כתב אישום נגד תושב העיר בן 45, בגין עבירות של איומים, כליאת שווא, פציעה כשעבריין מזוין ותקיפת זקן הגורמת חבלה חמורה. הנאשם ביצע כנגד אימו את העבירות החמורות לאחר שנכלאה בדירתה.

ראשיתה של חקירת המשטרה לפני כשבוע, בדיווח שהתקבל במשטרה על קשישה כבת 76 שפונתה לבית החולים כשהיא חבולה ופצועה, לאחר שנמלטה מדירתה בה הותקפה ונכלאה ע"י בנה כבן ה 45. בתום חיפושים נרחבים אחר הנאשם ביום המקרה, הוא אותר ע"י השוטרים כשברשותו סכין, הם הצליחו להשתלט עליו ולעצור אותו לחקירה.

________________________________________________

עו"ד שפיק דרבאשי

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות