אשקלון: כלא את אמו הקשישה והיכה אותה

תושב העיר, 45, נאשם באיומים, בכליאת שווא ובפציעתה של אמו בת ה-76. במקרה אחר נאשמים 4 תושבי איו"ש בשוד ובתקיפה מינית של הקורבן
נעמה כהן |
מעצר, ארכיון. צילום: משטרת ישראל

לבית המשפט באשקלון הוגש כתב אישום נגד תושב העיר בן 45, בגין עבירות של איומים, כליאת שווא, פציעה כשעבריין מזוין ותקיפת זקן הגורמת חבלה חמורה. הנאשם ביצע כנגד אימו את העבירות החמורות לאחר שנכלאה בדירתה. במקרה אחר באזור השרון 4 תושבי איו"ש נשדדו ואישה הותקפה מינית על ידי השודדים.

ראשיתה של חקירת המשטרה לפני כשבוע, בדיווח שהתקבל במשטרה על קשישה כבת 76 שפונתה לבית החולים כשהיא חבולה ופצועה, לאחר שנמלטה מדירתה בה הותקפה ונכלאה ע"י בנה כבן ה 45. בתום חיפושים נרחבים אחר הנאשם ביום המקרה, הוא אותר ע"י השוטרים כשברשותו סכין, הם הצליחו להשתלט עליו ולעצור אותו לחקירה.

עפ"י כתב האישום שהוגש, הנאשם בשעות הלילה באותו מועד, תקף את אמו בחדרה באלימות תוך שמכה אותה באגרופים באזור פניה ובאזור הצלעות וגורם לה לחבלות. בנוסף נטל הנאשם לידיו 2 סכינים שבאמצעותן חתך את אמו בזרועותיה ובבטנה. כל זאת תוך שמשמיע לעברה איומים על חייה.

לאחר מכן, הנאשם לקח את מכשיר הטלפון הנייד של אימו, ניתק את כבל האינטרנט ונעל את דלת הדירה תוך שאוסר עליה לעזוב ולהזעיק עזרה, ובכך כלא אותה בביתה. בשעות הבוקר כאשר עזב הנאשם את הדירה, הצליחה האם להימלט לחנות סמוכה ושם להזעיק עזרה. כאמור, היום, הוגש נגדו כתב אישום ובקשה להמשך מעצרו עד לתום ההליכים.

שוד אכזרי באום אל פאחם

במקרה אחר, הוגש כתב אישום נגד 4 תושבי אום אל פאחם ביניהם נער כבן 17, לאחר ששדדו באכזריות 3 תושבי איו"ש ותקפו מינית אחת מהן. כתב האישום מייחס להם שוד אלים ותקיפה מינית חמורה.

המשטרה פתחה בחקירה לפני מספר שבועות, עם קבלת דיווח מתושב אזור חברון על כך שבזמן שלן עם קרובי משפחתו – גבר ואישה נוספים (59,61 – אף הם תושבי אזור חברון) בשלד של בניין באום אל פאחם הם נשדדו באכזריות על ידי מספר חשודים תוך שהם שודדים גם את תכשיטי האישה ותוקפים אותה מינית.

צוות חקירה מיוחד שהוקם בתחנת המשטרה באום אל פאחם ניהל חקירה מורכבת ורגישה, חקירה אשר הביאה כעבור זמן קצר למעצרם של 3 תושבי העיר צעירים בגילאי 22-24 ונער נוסף בן 17, אף הוא תושב העיר כאשר חלק מהכסף שנשדד נתפס ברשותם. מעצרם של הנאשמים הוארך מעת לעת והבוקר כאמור יוגש נגדם כתב אישום בבימ"ש חדרה בגין המיוחס להם. בנוסף, הוגשה בקשה לחילוט הרכב אשר שימש את הנאשמים בזמן ביצוע השוד.

__________________________________________________________

עו"ד בן מעוז

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות