טהוניה רובל תובעת דיבה מבת הזוג של האקס: "הפיצה שקרים"

הדוגמנית טוענת כי דולב סאלם, חברתו של יניב בן מוסה, פרסמה נגדה פוסטים מכפישים לאחר שחשפה מסכת אלימות מצד הגרוש: "פגעה בשמי הטוב ובמשלח ידי"
רונן לוי |
הדוגמנית טהוניה רובל

לבית משפט השלום בראשון לציון הגישה הדוגמנית טהוניה רובל, תביעת לשון הרע בסך 100 אלף שקלים, נגד דולב סאלם, בת זוגו הנוכחית של יניב בן מוסה, הגרוש של רובל, שפרסמה נגדה פוסטים לאחר כתבה ששודרה בחדשות השבת.

לפני מספר שבועות, שודרה במהדורת סוף השבוע של שידורי קשת, כתבה בה פירטה רובל את חוויותיה הקשות מחיי הנישואים עם הגרוש שלה – מר יניב בן מוסה ותיארה בה את סבלה הרב עקב התנהלותו הקנאית, האלימה ואובססיבית כלפיה, זאת מבלי להזכיר את שמו או את תמונתו. על פי התביעה, רובל, על אף שידעה כי היא צפויה לשלם מחיר כבד מצד בן מוסה בשל כך, לא היססה לחשוף את מערכת היחסים המתעללת שעברה, ואת התנהגותו הנלוזה של בן מוסה, מי שהיה בעלה אותה תקופה, וזאת משום שהבינה כמה הנושא חשוב ובכדי לסייע לכל אותן נשים המצויות במצב דומה על מנת להן תקווה.

"התובעת בחרה שלא להזכיר את שמו של בן מוסה – הגרוש שלה, לא מתוך רחמים אליו, אלא מתוך ההבנה כי על אף שמדובר על עניין כה מהותי וחשוב שחובה לחשוף, לתובעת ולבן מוסה ישנה ילדה משותפת ורק בשל כך – על מנת שלא לפגוע בה, בחרה התובעת שלא לחשוף כי מדובר בבן מוסה", נכתב בתביעה.

תגובות נאצה ברשת

דקות לאחר פרסום הכתבה, החלה הנתבעת – עמה, לפי הידוע לתובעת, מצוי בן מוסה בזוגיות מספר חודשים, במסע הכפשות חסר מעצורים ומעל לכל במה אפשרית כנגד התובעת.

בין השאר, נטען בתביעה, כתבה סאלם בפוסט: "היי לכל המגיבים והמגיבות, אני רוצה לסבר לכם את האוזן ולומר לכולכם שאני מאודדדדד מקווה בשבילה שכל הכתבה ההזוייה הזו היא לא על הגרוש שלה שכיום הוא הבן זוג שלי מזה חודשיים והוא הבן אדם הכייייייי מדהים בעולם הזה!!!!!! אחסוך מכם פרטים ודברים נוספים שאני יודע וראיתי כי היא אישה לא נורמלית. אבל אם הכתבה השקרית הזאת היא עליו, מבטיחה לכם אישית שאני אפרסם את כל מח שאני יודעת. טהוניה חלאס לחפש כל היום כותרותתתתתתתת".

בהמשך הוסיפה בתגובה: "אולי היא נכנסה לו להריון ואנסה אותו להתחתן איתה? חשבת על זהי שוב… אם שמו יוזכר בכתבה ההזוייה הזאת ני מעלה לכולם את כל מה שהיא עשתה".

100 אלף שקל פיצוי

בפוסט אחר בתגובה לכתבה כתבה הנתבעת: "תאמיני לי שאני יודעת וראיתי דברים שעדיף לה ולקריירה שלה שלא יצאו החוצה אבל במידה והיא תעשה את זה, אני מעלה לכולם את הסרטונים שיש לי" ולא הסתפקה בכך והוסיפה בתגובה לאישה שכתבה: "אני מאחלת לך באמת מכל הלב שהבן שלך יביא לך הביתה בדיוק אבל בדיוק אחת כמו טהוניה".

רובל כעת תובעת מהנתבעת 100 אלף שקלים וציינה בתביעה: "התובעת תטען כי אין כל ספק שהפרסומים השקריים מהווים לשון הרע – שכן נולדו במטרה לפגוע בשמו הטוב ובמשרתו הציבורית, עונים על דרישת הפרסום וכן נחשפו לאדם נוסף מלבד התובע. ברי לכולי עלמא כי באף אחד מן הפרסומים אין מדובר ב'פרסום מותר' וכי לא עומדת לנתבעת הגנת 'אמת בפרסום' או אחת מהגנות 'תום הלב' המנויות בחוק".

_________________________________________________

עו"ד קארין לגטיוי

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות