ראש לשכת עורכי הדין אבי חימי ממשיך לסייע לנעמה יששכר

עו"ד אבי חימי למען נעמה יששכר

אתמול נפגש יו״ר לשכת עורכי הדין בישראל עו״ד אבי חימי עם סנגורה הרוסי המשמש כסגן יו״ר לשכת עורכי הדין הרוסית במהלך הפגישה אמר עורך הדין הרוסי ואדים קליוגנט כי הוא אופטימי באשר לסיכויי לשחרור של נעמה וסקר את מהלכי הערעור שהגיש בשמה של נעמה.

עו"ד אבי חימי עם סניגורה של נעמה יששכר

בתום המפגש העלה עו״ד אבי חימי פוסט אישי בו נכתב:״אתמול נפגשתי עם עו"ד ואדים קליובגנט, סגן יו"ר לשכת עורכי הדין במוסקבה וסניגורה של הישראלית נעמה יששכר.
"עו"ד קליובגנט עדכן אותי כי הוא אופטימי בנוגע לסיכויי ערעורה של נעמה, לאור התערבות לשכת עורכי הדין הרוסית אשר מתגייסת בפעם הראשונה לסייע בעניינו של אדם פרטי.
חיזקתי את ידיו של עו"ד קליובגנט והתחייבתי כי לשכת עורכי הדין עומדת לצידו ונכונה לסייע בכל מה שיידרש כדי להביא לשחרורה של נעמה לאלתר.
ברצוני להודות לעו"ד קליובגנט ולנציגי היחידה הבינלאומית של לשכת עורכי הדין, עורכי הדין אלכס זרנופולסקי ואלכסיי קובלנקו.נמשיך לעקוב מקרוב ולעדכן עד שנעמה תשוחרר.״

זו אינה הפגישה הראשונה של עו"ד חימי בניסיונות להפעיל לחץ לשחרורה של נעמה יששכר, וכבר לפני כחודש החל להפעיל את המחלקה הבינלאומית בלשכת עורכי הדין
"באמצעות היחידה הבינלאומית של לשכת עורכי הדין, ונציגיה עורכי הדין אלכס זרנופולסקי ואלכסיי קובלנקו, פניתי היום במכתב לראש לשכת עורכי הדין ברוסיה ולראש מחוז מוסקבה, והבעתי בפניהם את ציפייתי להתערבותם המהירה לסיום פרשת מאסרה של הישראלית נעמה יששכר.בפנייתי הדגשתי כי מאסרה של נעמה הינו חסר פרופורציות, וחמור לכל הדעות, וזאת באופן יחסי לעבירה לכאורה המיוחסת לה.
הפנייה הוגשה בעקבות בקשה אישית שהגיעה אלי מצד משפחתה של נעמה יששכר.
ציינתי בפניהם כי אנחנו מצפים מבכירי לשכות עורכי הדין ברוסיה, ובכלל זה מלשכת עורכי הדין במחוז מוסקבה, שיתייצבו למשימת הקודש הזו בנחישות ובמהירות על מנת למלא אחר שליחותם כעורכי דין, כפי שמצפים מכל עורך דין באשר הוא ולדאוג ללשחרורה המיוחל של נעמה בקרוב כמו גם לתנאי מאסר הולמים, הוגנים ואנושיים עד לשחרורה בקרוב.
לשכת עורכי הדין פועלת זה מספר ימים מאחורי הקלעים בכל המישורים כדי להביא לסיומה הטוב של פרשה עצובה זו." כתב עורך הדין חימי בפייסבוק שלו ונראה כי הוא עומד בהבטחתו ומפעיל כל לחץ אפשרי כדי להחזיר את נעמה הביתה

הפוסט של עו"ד אבי חימי

 

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות