למרות חוב פיגורים משמעותי, הורה ביהמ"ש להפטיר חובות של כ-350 אלף שקלים, בסך של כ-55 אלף שקלים בלבד

למרות חוב פיגורים משמעותי, הורה ביהמ"ש להפטיר חובות של כ-350 אלף שקלים, בסך של כ-55 אלף שקלים בלבד, זאת לאור הסכמות עם ב"כ החייבת, עו"ד גבריאל יפרח
מעיין לביא |
אילוסטרציה envato

נוכח מחדליה של חייבת אשר נמנעה מלהעביר תשלום חודשי לתיק חדלות פירעון, שופט בית משפט השלום בראשון לציון, קיבל את בקשת בא כוח החייבת, עו"ד גבריאל יפרח, במסגרת הסכמות אליהן הגיע עם ב"כ הנאמן בתיק, לפיהן חובות על סך של כ-350 אלף שקלים, יופטרו בתשלום כולל של 55 אלף שקלים בלבד. בד בבד הפחית בית המשפט הנכבד חוב פיגורים אשר עמד על סך של כ- 18 אלף שקלים לסך של כ- 4,500 שקלים בלבד.

עסקינן בחייבת, אם חד הורית, שבתה עברה לפני כ-12 שנים, תאונת דרכים קשה ושכבה בבית חולה במצב אנוש, החייבת לקחה הלוואות לצורך כלכלת משפחתה ועמדה בהם ע"י תשלום החוב מידי חודש בחודשו.

עו"ד גבריאל יפרח

היא המשיכה לעבוד, אולם נוכח מצבה הבריאותי לא עלה בידה לעבוד שעות נוספות, דבר אשר גרר אי עמידה בהחזרי תשלום ההלוואות ובגין כך הדרך להליכי חדלות פירעון הייתה קצרה מאוד.

דא עקא, בגין פנייה לא נכונה להליכי חדלות פירעון, נגזר על החייבת לשלם מידי חודש צו תשלומים גבוה במיוחד, אשר איננה יכולה לעמוד בו.

ואם לא די בכך, עורך דינה הקודם הנחה אותה שלא לשלם את צו התשלומים בכלל, ובגין עצה זו צברה פיגורים על סך של כ-20 אלף שקלים בהליך, מחדל אשר הוביל לביטול ההליך.

עו"ד יפרח: "לצאת לדרך נטולת חובות"

לאור כל האמור ולאחר שמצאה עצמה עומדת מול שוקת שבורה, פנתה החייבת לקבל את שירותיו של עו"ד גבריאל יפרח ולאחר קבלת הייצוג, נועדו יחדיו השניים לצורך תכנון אסטרטגיה נכונה כיצד לתקן את מחדלי התיק הזה ולהחזירו בחזרה להליך. כך, על ידי מספר בקשות שהגיש לבית משפט ולממונה ועל ידי שיתוף פעולה מצד הנאמן, הוחזר התיק למסלול ההליך ובכך קיבלה החייבת הזדמנות נוספת לסיים את התהליך אשר החלה.

בדיון אשר התקיים בבית המשפט, לאור הסכמת הממונה, הנאמנת והיחידה ובהיעדר התנגדות מטעם איזה מהנושים, הורה כבוד השופט, כי במסגרת הבקשה לצו שיקום כלכלי יהיה על החייבת להוסיף לקופת הנשייה סך של כ- 42 אלף שקלים ב-60 תשלומים חודשיים על סך של כ-700שקלים ועד לתום התקופה תסיר החייבת את חוב הפיגורים בסך 4,500 שקלים.

עו"ד גבריאל יפרח, בא כוח החייבת ציין, כי מדובר בתיק שהסתיים בתוצאה לא פחות ממדהימה. "אין סיפוק גדול יותר מאשר לעזור לאדם, שעבר דבר או שניים בחייו, לצאת לדרך חדשה ונטולת חובות ולפתוח דף חדש בחייו", סיכם עו"ד יפרח.

לאתר עו"ד גבריאל יפרח לחצו כאן.


עו"ד גבריאל יפרח

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות