מאסר עולם לאלירן מלול רוצח מיכל סלה ז"ל

ביהמ"ש פסק כי מלול יפצה את בתו הפעוטה ב-258 אלף שקלים. אחותה של סלה, לילי בן עמי: "רוצח בדם קר, עלוב נפש שהכתים את שם משפחתו והוריו שלדיראון עולם יתהפכו בקברם"
רונן לוי |
מיכל סלה ז"ל

הרכב שופטי בית המשפט המחוזי בירושלים, ארנון דראל, אלי אברבנאל וחיה זנדברג, גזרו היום בצהריים מאסר עולם על אלירן מלול, שרצח את אשתו מיכל סלה לפני כשנתיים, ופסק כי עליו לפצות את בתו ב-258 אלף שקל. במהלך התייעצות השופטים, לאחר שמלול התנצל בפני הוריה של סלה, אחותה, לילי בן עמי, תקפה והטיחה בו כי הוא "רוצח אכזרי".

בהכרעת הדין נקבע כי מלול נטל את חייה של סלה ז"ל בדקירתה 11 פעמים והותרתה כשהיא מתבוססת בדמה עד למותה, ותוך גרימת חבלות בראשה של המנוחה ובמקומות נוספים בגופה. המנוחה מצאה את מותה כשהיא בביתה שהפך לה למלכודת, וכשבתה התינוקת, שהפכה יתומה מאימה בשל המעשה, שוהה במרחק מטרים ספורים ממקום ההתרחשות. עוד נקבע כי המתת סלה נעשתה על רקע קנאתו חסרת הגבולות של הנאשם למנוחה וחוסר יכולתו להשלים עם החלטתה להיפרד ממנו.

אלירן מלול בבית המשפט. צילום: פלאש 90

"השמיים נפלו"

בדיון אמרה אחותה לילי בן עמי: "כשמיכל נרצחה השמיים נפלו. עמודי התווך של מי שאת ומה שאת מאמינה בו – נופלים ומתרסקים. לראשונה בחיי הלכתי לטיפולי פסיכולוגי. זה כמו תאונת דרכים עם רשע טהור, אמרתי לה, נחש שחדר לבית שלנו והזריק ארס קטלני. רצח את מיכל שהייתה מלאת שמחת חיים. מה זה יעשה לנו? לאמא ואבא? לילדים שלנו? לבת של מיכל? היום, שנתיים אחרי היום, שאחותי הקטנה נמצאה מאובנת בשלולית דמה, הפור נפל. הרוצח בדם קר, עלוב הנפש, אלירן מלול, שהכתים את שם משפחתו והוריו שלדיראון עולם יתהפכו בקברם, הרוצח אלירן מלול נמצא אשם ברצח מיכל סלה ז"ל, פה אחד, כאן בבית המכובד הזה. והאמון שלנו משפחת סלה ודמם השותת של אוהביה של מיכל נאסף ונשאב אט אט בחזרה לתוך הלב הפצוע".

עוד הוסיפה האחות: "בשבוע שעבר, אחרי שהילדים הקטנים במשפחה, פרצו את סכר השתיקה הפנימי ושאלו שאלות ששורפות את הלב, הלכנו איתם ועם בתה של מיכל ולראשונה לבקר בקברה. צעדנו לשם, וכל ילד וילדה אספו לחיקם ענפים, ולכיסם אבן יפה שמצאו או חתיכת רעף. הם נשאו אותם על לוח ליבם וכשהגיעו לבית העלמין הניחו, מתנת הלב על הקבר הקר, קבר עליו מסותת פרפר אבן גדול".

השופטים: "חייה נגדעו בטרם עת"

בהמשך השופטים שגזרו על מלול מאסר עולם, ציינו בגזר הדין כי "למרבה הצער, אירועי אלימות במשפחה, ובתוכם נטילת חייהן של נשים בידי בני זוגן, מתרחשים לעיתים קרובות מדי, ובמקרים רבים מקורם בתפיסת עולם רכושנית כלפי בנות זוג, קנאה אובססיבית להן וניצול פערי הכוח בין הממית לקורבן.. חייה של מיכל סלה ז"ל נגדעו בטרם עת. היא הותירה אחריה זוג הורים, אחיות וילדה כבת שלוש שנים, שלמרבה הצער לא תזכה לגדול כשאימה לצידה. נחמה מסוימת יש למצוא בכך שבחודשי חייה הראשונים זכתה הילדה לאהבתה הרבה של אימה, ושעתה עטופה היא על ידי משפחתה של אימה – משפחה חמה ואוהבת, שלמיטב התרשמותנו כל מעיניה נתונים לגידולה של הילדה".

"יש לקוות", הוסיפו השופטים, "כי המודעות הציבורית הגוברת בנוגע להתרחשויות אלה, תתרום להוקעתם של הפוגעים בבנות זוגם ולהגברת נחישותן של הרשויות בפעולתן נגד תופעה נוראה זו".


לצפייה ודירוג כבוד השופט ארנון דראל


עו"ד מור עטיה – מור עטיה חברת עורכי דין

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות