המטאור חוגג 39

עו"ד גיל אלימלך כבר כבש את הצפון ופותח סניף משני גם בתל אביב. במקביל הוא פונה ללימודי דוקטורט במשפטים. לא נותר אלא לאחל עוד עשורים מוצלחים כאלה
מעיין לביא |
עו"ד גיל אלימלך

הוא חוגג השבוע 39, אבל עומד מזה עשור בראש אחד המשרדים המובילים בצפון הארץ. בתחומי נדל"ן, משפחה, ודין אזרחי מסחרי, ידו היא מהחזקות בשוק. מעתלית ועד מטולה יודעים שאם עו"ד גיל אלימלך יכול למצוא לך מקום בלו"ז הצפוף שלו – כדאי שתחטוף אותו לפני שהצד השני יעשה את זה.

הסוד של עו"ד אלימלך, או לפחות הסוד שהוא מוכן לחלוק עם הציבור (שהרי קוסם לעולם לא מגלה את כל הטריקים שלו) מזכיר קצת את אמן הלחימה המהולל, ברוס לי. באחד מראיונותיו המפורסמים מסביר לי המנוח את שיטת הלחימה שפיתח, ג'יט קון דו, ומסביר שבעצם אין לו שיטה. אם ממש מתעקשים, הוא המשיל את השיטה למים, בכך שהם מתאימים את עצמם לפי הנסיבות. שפוך מים לכוס – צורתם תהיה כשל כוס. שפוך לכד – הם יזרמו בדיוק לפי קווי המתאר של הכד.

זו גם הגישה המשפטית של עו"ד אלימלך: לכל תיק הוא וצוותו מוזגים את עצמם כמו מים, ובונים מאפס אסטרטגיה ייחודית לפי נסיבות המקרה, אופי המתדיינים וגם זה של השופט או השופטת בתיק. אם לצטט מחוכמתו של סיני חכם אחר, אבי "אמנות המלחמה" סון דזה – אם רוצים לנצח, צריך להכיר את כל הפרטים בשדה הקרב, מהאישיים ועד הפיזיים והעונתיים. ועו"ד אלימלך מאד אוהב לנצח.

עו"ד גיל אלימלך

בקרוב – דוקטורט במשפטים

אלימלך שם לעצמו למטרה להכיר ולדעת הכל. גם כשהוא נע ונד בדרכים, באולמות משפט מבאר שבע ועד נצרת, הוא מנצל כל דקה פנויה לעיון בתיקיו, בנייתם, ניתוחם… מדובר באובססיה קלה, שהיא כמובן המפתח למצוינות מקצועית. איך יש זמן לכל זה? לא ישנים הרבה. מי שעוקבים אחרי הסטוריז שלו יעידו שהם עולים בשעות מאוחרות מאד. ככה זה כשאתה מאוהב במקצוע שתמיד יש עוד מה ללמוד בו.

תשוקתו לדעת את המקצוע שלו מכל הכיוונים, המעשיים והתיאורטיים כאחד, גוררת את עו"ד אלימלך לחזור להיכלות האקדמיה. לאחר שהשלים לפני שלוש שנים תואר שני במשפטים, בקרוב יתחיל בלימודי הדוקטורט במשפטים. אולם לאלה מעמיתיו במשרדים מתחרים, המקווים שההתמקדות באקדמיה מבשרת על מעבר צפוי למשרת הוראה יוקרתית, נכונה אכזבה. כוכב הצפון גיל אלימלך מתפשט גם לסניף מרכז, ובשנה הקרובה הוא צפוי לפתוח משרד שני בבירת העסקים של ישראל. באר שבע – יש לך כעשור להתכונן. עד אז, לא נותר אלא לאחל לכוכב החדש של גוש דן המשך הצלחה ושגשוג.

לאתר עו"ד גיל אלימלך לחצו כאן.
___________________________________________________

עו"ד גיל אלימלך

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות