אישום: הניח מטען חבלה בחצר הבית של בני משפחתו

תושב מבשרת ציון בן 43 נאשם כי בעקבות סכסוך החל לסחוט את אחיו במאות אלפי שקלים ואף הפעיל מטען חבלה שהטמין בשטח ביתו, שנמצא ע"י אחיינו בן ה-13
רונן לוי |
אילוסטרציה envato

לבית המשפט המחוזי בירושלים, הוגש כתב אישום נגד תושב מבשרת ציון, בן 43 לאחר שהניח מטען חבלה בחצר ביתם של בני משפחתו ואף סחט מהם באיומים מאות אלפי שקלים. את מטען החבלה שהונח בחצר, גילה בטעות אחיינו בן ה-13 ובנס איש לא נפגע. לצד כתב האישום, המייחס לנאשם עבירות סחיטה באיומים תקיפה ועוד, מבקשת הפרקליטות להותירו במעצר עד לתום ההליכים נגדו.

על פי כתב האישום, במהלך שנת 2013, התגלע סכסוך בין הנאשם ובין אחיו במסגרת הסכסוך, דרש ממנו בין 400 ל-500 אלף שקלים . לפני כשנתיים פנה הנאשם לאח אחר ודרש ממנך לקבל זכויות בדירה בת״א וזאת על אף שהנאשם לא רכש את הדירה או שילם עליה והאח סירב ובתגובה הנאשם פנה אליו וטען כי הוא חייב לו חצי מיליון שקלים על הדירה. בתגובה, אמר האח לנאשם כי הוא לא חייב לו דבר.

או אז, כך לפי כתב האישום, היכה הנאשם אותו בפניו באמצעות אגרוף, וכתוצאה מכך, האח נפל ארצה והנאשם המשיך להכות אותו בעודו שרוע על הרצפה. באמצעות בעיטות ואגרופים בכל חלקי גופו ולאחר מכן יצא מהבית. האח המוכה הסתגר בחדר השירותים.

הנער גילה את מטען החבלה בחצר

הנאשם, שחזר לבית, החל לצעוק על האח ודרש ממנו שוב כסף ולקח את צרור מפתחות הרכב שלו ואמר לו עד שלא ישבו לשוחח על הכסף לא יחזיר לו את הצרור. האח סרב והצרור נשאר ברשותו של הנאשם. בהמשך הוא המשיך לאיים על אחיו ומשפחתו ובשל חששם של בני המשפחה מהנאשם, עזבו בני המשפחה את ביתם למספר שבועות.

על פי אישום נוסף, לפני מספר חודשים הנאשם תקף ואיים על בני משפחתו על רקע סכסוך משפחתי. לפני כחודש הנאשם הניח מטען חבלה בתוך חלקה הפנימי של גדר החצר של בני משפחה אחרים כשמתג ההפעלה של המטען על מצב דולק ונמלט מהמקום. יום לאחר מכן מצא את המטען אחד מבני המשפחה, קטין בן 13.

כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירות של סחיטה בכוח, סחיטה באיומים, תקיפה הגורמת חבלה של ממש, תקיפת זקן הגורמת חבלה של ממש, נשיאה והובלת נשק, ניסיון לחבול בחומר נפיץ וסחיטה באיומים.

הפרקליטות מבקשת מבית המשפט להורות על מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

______________________________________________________________

עורך דין פלילי פאדי אסעד

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות