תיעוד: תקפו אדם עימו היו מסוכסכים

התביעה המשטרתית הגישה כתב אישום נגד 6 מעורבים בגרימת נזק לרכבו של תושב ראשל"צ ולבניין בו הוא מתגורר. מצלמות האבטחה תיעדו את התקיפה
רונן לוי |
אילוסטרציה

המשטרה סיימה חקירת אירוע תקיפה של תושב ראשל"צ ע"י שישה חשודים שגרמו נזק כבד לרכבו ולבניין בו הוא מתגורר. היום (יום א') הוגש כתב אישום כנגד החשודים. במקביל, הגישה המדינה בקשה להמשך החלת התנאים המגבילים כנגדם. מצלמות האבטחה באזור תיעדו את המעורבים רודפים אחר מכוניתו של הקורבן, מכים בה באלות עד שהוא נמלט מהמקום.

חקירת המשטרה, שנפתחה בתחנת ראשל"צ בעקבות דיווח שהתקבל במשטרה, העלתה כי ששת החשודים קשרו קשר לפגוע בקורבן על רקע אירוע קודם בו היו מעורבים ביחד עם הקורבן. ביום האירוע עקבו אחריו החשודים ובעודו יושב בתוך הרכב, חסמו את דרכו וכשהם מצוידים באלות וסכין, חבלו ברכבו של הקורבן וגרמו לו נזק כבד. בהמשך גרמו נזק לדלת בבניין מגורים אליו נמלט הקורבן.

עם סיומה של חקירה מקיפה, הגישה היום התביעה המשטרתית במחוז מרכז לבימ"ש השלום בראשל"צ כתב אישום כנגד החשודים בעבירות של חבלה מזיד, היזק לרכוש, איומים וקשירת קשר לביצוע פשע וכן בקשה להמשך החלת התנאים המגבילים כנגדם.

חשד לניסיון רצח באור יהודה

במקרה אחר, המשטרה עצרה במהלך סוף השבוע תושב הדרום בחשד לירי וניסיון רצח באור יהודה. המשטרה פתחה במהלך סוף השבוע בחקירה מואצת עם היוודע חשד לאירוע ניסיון רצח של תושב אור יהודה בן 53.

על פי החשד המקרה התרחש בערב יום חמישי כאשר חשוד נכנס לעסק בשיפוצים ברחוב העצמאות וירה פעמיים. הקורבן לא נפגע מהירי אולם הותקף ע"י החשוד וכתוצאה מכך נפגע באורח קל. החשוד והקורבן נמלטו מהמקום. במסגרת פעולות החקירה המואצות איתרה המשטרה את קורבן הארוע ובתוך שעות ספורות עצרו בלשי המשטרה חשוד במעשים, תושב קריית מלאכי בן 39. הרקע לאירוע הינו פלילי. בהתאם לממצאי החקירה וצרכיה הוארך מעצרו של החשוד בחמישה ימים, עד יום שלישי.

בני סכנין מכרה כרטיסים מעל המותר – חברי הנהלה נחקרו

משטרת ישראל פתחה בחקירה פלילית בחשד להונאה של אוהדי קבוצת בני סכנין וקבלת דבר במרמה המשטרה חקרה את חברי ההנהלה שמכרו כאלפיים כרטיסים למשחק עם בית"ר ירושלים, למרות שנאסר עליהם לעשות כן.

לפני כשלושה שבועות, התקיים משחק כדורגל בין בית״ר ירושלים להפועל בני סכנין באצטדיון דוחא בעיר סכנין. כארבע חודשים לפני המשחק, משרד העבודה פסל לשימוש כ-2,000 מקומות ישיבה (שני יציעים), בשל ליקויי בטיחות. ביום המשחק הגיעו לאצטדיון כ-6,000 אוהדים של הפועל בני סכנין כשכולם מציגים כרטיס כניסה/מנוי תקין, לחצים כבדים נוצרו מחוץ לאצטדיון שהיה מלא והמשחק החל.

לבסוף, כחצי שעה לאחר תחילת המשחק, משהתעורר חשש לחיי האוהדים בשל הלחץ שהלך וגבר, הוכנסו האוהדים ליציעים שנפסלו לשימוש. עם סיום המשחק נפתחה חקירה במחלק ההונאה של היחידה המרכזית במחוז צפון, ושם עלה, כי בהנהלת הקבוצה מכרו ביודעין למעלה מ-1,000 כרטיסים יותר ממה שנקבע ואושר בהכנות למשחק.

בימים האחרונים נחקרו מספר חשודים חברי הנהלת בני סכנין בחשד לקבלת דבר במרמה בכך שהונו את האוהדים ומכרו להם כרטיסים כאשר אין להם בפועל מקומות. בנוסף נפתחה חקירה גם בחשד להפרת תנאי רישוי והפרת הוראה חוקית.

____________________________________________

עורך דין פלילי פאדי אסעד

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות