מחר: כתב אישום נגד חשוד ברצח אשתו בכפר ג'דידה מכר

בסופ"ש הוגשה הצהרת תובע נגד תושב הכפר החשוד בדקירתה למוות של בת זוגו לפני כחודש. במקביל לכתב האישום תבקש המדינה להאריך את מעצרו עד תום ההליכים
דנה לווינסקי |
אילוסטרציה envato

בתום חקירה מאומצת של היחידה ללוחמה בפשיעה של מרחב אשר, הוגשה בסוף השבוע הצהרת תובע נגד תושב הכפר ג'דידה מכר, 57, החשוד ברצח אשתו בחודש שעבר. בהתאם להצהרת התובע כבר מחר (יום ב') יוגד נגד תושב הכפר כתב האישום המייחס לו רצח. במקביל לכתב האישום תבקש המדינה מבית המשפט להאריך את מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים הפליליים נגדו.

צוות הרפואה נאלץ לקבוע את מותה של האישה

המשטרה פתחה בחקירה לפני כחודש, עם קבלת דיווח במוקד 100 משכנים המתגוררים בסמוך לביתה של הקורבן על פציעתה. כוחות משטרה שהגיעו למקום, הבחינו בקורבן ועליה פצעי דקירות בכל חלקי גופה, כאשר עפ"י גורמי רפואה הקורבן נפצעה באורח אנוש ופונתה למרכז הרפואי לגליל בנהריה, תוך ביצוע פעולות החיאה, שם נאלצו לקבוע את מותה.

החשוד, בעלה של המנוחה, תושב הכפר ג'דיידה מכר, בן 57, נמלט מיד לאחר ביצוע המעשה והסתתר במחסן סמוך וכעבור זמן קצר נעצר על ידי כוחות המשטרה סמוך למקום, שהעבירו אותו לחקירה ביחידה ללוחמה בפשיעה של מרחב אשר.

מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת ובתום ביצוע פעולות חקירה מגוונות , שכללו גביית עדויות רבות, איסוף ממצאים פורנזיים מהזירה ושימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים, הוגשה בסוף השבוע הצהרת תובע נגד החשוד, כאשר מחר תגיש נגדו פרקליטות מחוז חיפה, כתב אישום ובקשה למעצרו עד תום ההליכים.

סוף שבוע אלים

במקרה אחר, המשטרה עצרה בסוף השבוע תושב פתח תקוה החשוד בניסיון אונס ובהתפרצות לבית בעיר. בסוף השבוע התקבל דיווח במוקד 100 בדבר חשד להתפרצות לדירה בפ"ת.

ניידות סיור של תחנת פ"ת החלו לבצע סריקות אחר החשוד והצליחו לאתר אותו בקרבת המבנה אליו פרץ עפ"י החשד, שהנה דירת קומונה בה מתגוררות בנות שירות ועל פי המיוחס לחשוד, הנ"ל פרץ למקום לפחות בשני מקרים נוספים במהלך השבוע החולף ובאחד המקרים ביצע באחת הבנות מעשה מגונה וחשד לניסיון אונס.

כאמור, שוטרי תחנת פ"ת, עצרו לחקירה את החשוד -תושב פ"ת בן 31 ובהתאם לצורכי החקירה הוארך מעצרו בביהמ"ש עד מחר (יום ב').

_________________________________________________

עו״ד פלילי ניר ליסטר

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות