שוחרר החשוד שנטען כי איים על השר לבט"פ בפייסבוק

ביהמ"ש קיבל את טענת הסנגור עו"ד ניר יסלוביץ, המייצג אותו ביחד עם עוה"ד אסתר בר ציון ועו"ד וויקטור אוזן – כי במקרה זה ניתן להסתפק בחלופת מעצר
רונן לוי |
השר לביטחון פנים, עמר בר-לב. צילום: פלאש 90

לאחר יומיים במעצר, שוחרר ממעצר תושב שדרות, בן 27, שנעצר בחשד שאיים בפוסט בפייסבוק על השר לביטחון פנים עמר בר-לב. שופטת בית משפט השלום באשקלון, אורית חדד, קיבלה את טענת הסנגור עו"ד ניר יסלוביץ' שייצג את החשוד יחד עם עורכי הדין אסתר בר ציון ועו"ד וויקטור אוזן כי ניתן לשחרר אותו לחלופת מעצר.

המשטרה עצרה את הצעיר בחשד, שכתב בין היתר לשר בר-לב: "הלוואי ויעשו עליך לינץ' יא בוגד". מעצרו הוארך בתחילה לאחר שנקבע כי: "קיים חשד סביר בעוצמה הנדרשת לשלב זה כי המשיב ביצע את העבירה המיוחסת לו".

איתור עורך דין
עו"ד ניר יסלוביץ

אתמול הוא הובא שוב להארכת מעצר שם ביקשה המשטרה להאריך את מעצרו במספר ימים נוספים ומנגד סנגוריו הכחישו את החשדות נגדו וציינו בין השאר כי מדובר בצעיר ללא עבר פלילי שניתן לשחרר אותו בתנאים מגבילים לרבות הרחקה מאמצעים טכנולוגים. לטענת באי כוחו ההודעה נשלחה לפני כחודש ורק כעת הוא נעצר, דבר שמאיין את המסוכנות.

בסופו של דבר השופטת חדד קיבלה את טענת הסניגורים יסלוביץ, בר ציון ואוזן, והורתה על שחרור הצעיר בתנאים מגבילים. "עת בית המשפט מניח על כפות המאזניים את מכלול הנתונים, ובוחן את עוצמת עילת המסוכנות", כתבה השופטת, "ואת המחיר הנדרש מאת המשיב לצורך השלמה עתידית של פעולות החקירה, קרי מעצר מלא למשך 5 ימים לפחות, נראה כי נקודת האיזון משתנה בבקשה שניה זו ובכל זאת מצדיקה הסתייעות בחלופת מעצר כמענה לעילת המסוכנות".

חלופת מעצר

השופטת חדד הוסיפה: "המענה המוצע הוא מידתי וראוי שעה שהוא חותר להרחקה של המשיב מהגורם המאוים, פיקוח צמוד עליו ובטרטוריה ספציפית, כאשר לצורך כך מוצעים שני מפקחים אשר נחה דעתו של בית המשפט לגבי נכונותם ויכולתם לפקח על קיום תנאי השחרור".

עורך הדין ניר יסלוביץ שייצג את החשוד יחד עם עורכי הדין אסתר בר ציון ועו"ד וויקטור אוזן: "אני מברך את החלטת בית המשפט שהורה על שחרור החשוד לחלופת מעצר לאחר שהוכח בפני בית המשפט , שלא היתה כל סיבה מוצדקת להורות על מעצר החשוד , בין היתר בשים לב לכך , שהחשוד מכחיש בתוקף כל מעורבות בחשד המופרך שיוחס לו על ידי המשטרה".


לצפייה ודירוג כבוד השופטת אורית חדד


עו"ד ניר יסלוביץ

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות