מצא שיטה: מילא כרטיסי מזל וברח בלי לשלם

ישראל אוחנה, 31 מכפר יונה, נאשם בקבלת דבר במרמה לאחר שבמספר מקרים נכנס לפיצוציות, ביקש טפסי ווינר באלפי שקלים ונמלט מהמקום מבלי לשלם
נעמה כהן |
דוכן לוטו (למצולמים אין קשר לנאמר בידיעה), צילום: פלאש 90

לבית משפט השלום בנתניה, כתב אישום כנגד ישראל אוחנה, בן 31, מכפר יונה בגין קבלת דבר במרמה, זאת לאחר שנהג להיכנס לפיצוציות, למלא טפסי "ווינר" באלפי שקלים, ולעזוב את המקום מבלי לשלם עליהם. "הנאשם במעשיו הנ"ל, קיבל במרמה את טפסי ההגרלה מסוג "ווינר", מבלי לשלם עליהם, במטרה שהטפסים יזכו והוא ירוויח סכום כסף", נכתב בכתב האישום.

על פי כתב האישום, הנאשם הגיע, במספר הזדמנויות לפיצוציות שונות באזור השרון, פנה לעובדים במקום וביקש למלא טפסי "ווינר" בסכומים של אלפי שקלים לכל טופס. לאחר שהטפסים נשלחו ע"י עובדי המקום, המתין להבין האם זכה בסכום כסף, ומשלא זכה, נטש את המקום באמתלות שונות, וזאת מבלי לשלם על הטפסים.

במקרה אחד, נכנס הנאשם לפיצוצייה בצורן, פנה לעובדת במקום וביקש למלא טופס הגרלה מסוג "וינר" אחד בסך חמשת אלפים שקלים וטופס הגרלה מסוג "וינר" נוסף בסך 4,900 שקלים. הנאשם מילא את הטפסים והגישם לעובדת לצורך שליחתם. לאחר שהטפסים נשלחו ולאחר שנודע לו, כי לא זכה באף אחד מן הטפסים, יצא הנאשם מהפיצוצייה מבלי לשלם עבור רכישת הטפסים.

הלך "להוציא כסף" ולא חזר

בפעם אחרת, כך לפי כתב האישום, נכנס הנאשם לפיצוצייה באבן יהודה. הנאשם הגיש לעובד שהיה במקום טופס הגרלה מסוג "וינר" בסך 3,700 שקלים ושילם עליו במזומן. לאחר מכן, ביקש הנאשם למלא שני טפסי הגרלה מסוג "וינר" נוספים, האחד בסך 4,500 שקלים והשני בסך 4,680 שקלים.

העובד נתן לו את הטפסים, הנאשם מילא את הטפסים ונתן לעובד והלה שלח את הטפסים הנ"ל. הנאשם אמר לעובד כי הולך למשוך כסף מכספומט שנמצא בקרבת מקום, על מנת לשלם עבור הטפסים. משהבין הנאשם כי הטפסים שמילא לא זכו, נכנס הנאשם לרכבו ונסע מהמקום, מבלי לשלם עבור הטפסים.

"הנאשם במעשיו הנ"ל, קיבל במרמה את טפסי ההגרלה מסוג "ווינר", מבלי לשלם עליהם, במטרה שהטפסים יזכו והוא ירוויח סכום כסף", נכתב בכתב האישום.

________________________________________________________

עו"ד יאיר בן שטרית

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות