פנייה ליועמ"ש לממשלה ולשר המשפטים למנוע מעורכת הדין לאה צמל לעבוד בסניגוריה הציבורית

השר אמיר אוחנה

לאה צמל מייצגת שנים רבות מחבלים ובני משפחותיהם בהרבה מהמקרים מדובר על ייצוג דרך הסניגוריה הציבורית מה שגורם לכך שאזרחי ישראל ואף המשפחות השכולות מממנות את לאה צמל ואת ההגנה המשפטית על רוצחי יקיריהם.
במכתב התקדימי כתב מנכ"ל הארגון שי בצלמו שלאה צמל מייצגת את המדינה אולם בד בבד היא התבטאה מפורשות שהיא בעד רצח ופגיעה במתנחלים
עקב כך היא אף נחקרה במשטרה. בהוראה אישית של היועמ"ש לממשלה ששיגר מכתב למשטרה לחקור את לאה צמל על הסתה לאלימות
לא ייתכן שאדם שקורא לרצח אזרחי ישראל יוכל להיות רשום כמיצג המדינה
. בהמשך המכתב נכתב אף שיש לזכור שהיא אף פגעה קשות במשפחות השכולות ובמענה לשאלה על הלינץ האכזרי שנעשה בשני חיילי מילואים בשנת 2019 שהיא ייצגה את אחד ממבצעיו היא אמרה "איזה לינץ מי ישמע"
בסוף המכתב מדגיש גליק אין כל ספק בעולם שאם היה עו"ד ימני מדבר ככה נגד ערבים הוא לא היה יכול לעבוד ולו יום אחד בסניגוריה הציבורית אין כל סיבה שלא יהיה כך גם ההפך.
מארגון בצלמו נמסר נגמר החגיגה. לאה צמל לא תקבל מימון ממשלתי ולא תזכה לשום האדרה בישראל היא מוזמנת בשמחה לעבור לראמללה או לגרמניה שם יממנו אותה בשמחה. לא פה לא מכספינו ומכספי המשפחות השכולות .

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות