תביעה: "הושפלתי ע"י אשה שטוענת שקיימתי רומן עם בעלה"

תושבת הדרום דורשת פיצוי של 100 אלף שקלים מאשה שלטענתה גידפה והכתה אותה במקום עבודתה בגלל שחשדה שבעלה בוגד בה איתה: "איימה שלא אראה אור יום"
אייל חן |
היה שותף בגידול ילדיה. אילוסטרציה shutterstock
אילוסטרציה shutterstock

לבית משפט השלום בבאר שבע, הוגשה תביעת לשון הרע על ידי תושבת הדרום, בסך 100 אלף שקלים, נגד אישה אשר הגיעה לעבודתה, היכתה אותה וטענה לעיני כולם כי היא מקיימת רומן עם בעלה, למרות שלטענתה לא היו דברים מעולם. "היא איימה שלא אראה או יום ואמרה שכולם יודעים שאני הולכת עם נשואים".

על פי התביעה, בחודש אוגוסט השנה הותקפה במהלך יום עבודתה כמזכירה בקאנטרי, נכנסה הנתבעת למשרדה של התובעת וצעקה לעברה: "צאי בחוץ לפני שאני קורעת אותך במכות, פה לידה" ובתגובה התובעת השיבה לנתבעת במילים: "מה את רוצה?".

לאחר מכן, כך נטען בתביעה, הנתבעת צעקה לעברה "עכשיו צאי, כולם יודעים שאת הולכת עם נשואים". מאחר ואמירותיה הפוגעניות, המשפילות והמביכות של הנתבעת כלפיה, בפני העוברים ושבים, עוררו בה חשש לפגיעה בשמה הטוב וחשש מפני פיטוריה מהעבודה היא הסכימה להצעת הנתבעת, ויצאה עמה לרחבת הקאנטרי החיצונית.

פגיעה בשם הטוב

לאורך דרך היציאה המשיכה הנתבעת לקלל את התובעת ולהשפיל אותה, ולא התייחסה לעוברי האורח והמתאמנים במקום. ברחבת הכניסה של הקאנטרי המשיכה הנתבעת לצווח ולקרוא בקולניות כלפי התובעת: "אני אגמור אותך, את לא תראי אור יום, יא זונה, יא שרמוטה, הולכת עם גברים נשואים". התובעת בתגובה טענה בפני הנתבעת שאין לה שום קשר לבעלה, ושהיא אינה יודעת מה היא רוצה ממנה. הנתבעת צווחה לעברה וביקשה מהתובעת: "כשאני מדברת אתך, תשפילי מבט".

התובעת המשיכה והשיבה לנתבעת "שאין לה שום דבר עם בעלה". אולם אז, כך לגרסתה, הנתבעת דחפה אותה בחוזקה ובעטה ברגלה, אחזה בידה הימנית וטלטלה אותה בעוצמה רבה וגרמה לה לסימנים כחולים בידה וברגלה. התובעת הצליחה לברוח חזרה למתחם הקאנטרי, והתחמקה מהנתבעת. בעקבות התקיפה היא נזקקה לטיפול רפואי ולמחרת התובעת ניגשה לתחנת משטרת אופקים, והגישה תלונה כנגד הנתבעת וכן הוציאה צו הרחקה נגדה.

"כתוצאה מהאשמות חסרות השחר, הקללות והגינויים בפני העוברים ושבים, התובעת חשה מושפלת, נבוכה ובזויה", נכתב בתביעה. "בעקבות האירוע המטלטל התובעת התקשתה להירדם בלילה וחשה באופן תמידי בלחץ וחרדה בשל האיומים על חייה".

עוד ציינה התובעת בפני בית המשפט כי "דבר הפרסום לעיל הגיע לידי מספר אנשים שנכחו במקום. כל שכן המדובר בתובעת שמכירה את האנשים, כאדם שמתגורר בעיר וכתוצאה מהפרסום מעמדה ביישוב ניזוק באורח חמור".


עו"ד יורם ליכטנשטיין

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות