נדחפה לכביש על ידי חברתה ונפגעה מקטנוע חולף

מצלמות האבטחה תיעדו ריב בין 2 חסרות בית, שהסתיים בפציעתה של אחת מהן מפגיעת רכב ברחוב יסוד המעלה בת"א. המשטרה עצרה את חברתה והיא תועמד לדין
רונן לוי |
מכת מדינה. צילום: דוברות מד"א
צילום: דוברות מד"א

בתום חקירת משטרה הוגשה אתמול (יום ב') הצהרת תובע נגד תושבת תל אביב, דרת רחוב, בחשד שדחפה את חברתה לפני כשבועיים במהלך ריב לעבר הכביש בעיר וכתוצאה מכך נדרסה מקטנוע חולף. מצלמות האבטחה באזור תיעדו את המקרה. האישה שנדחפה לכביש נפצעה באורח בינוני בראשה והועברה לבית החולים וולפסון כשהיא מורדמת ומונשמת. חברתה, מי שדחפה אותה לכביש בעקבות ריב בין השתיים, נעצרה, ובהתאם להודעת המשטרה, תעמוד לדין כבר בימים הקרובים.

המשטרה פתחה בחקירה לפני כשבועיים עם קבלת דיווח במוקד 100 בדבר תאונת דרכים שארעה ברחוב יסוד המעלה בדרום תל אביב במהלכה נדרסה הולכת רגל, דרת רחוב, המתגוררת בעיר, בשנות ה-50 לחייה מקטנוע חולף. האישה שנפצעה, פונתה, כך לפי גורמי הרפואה, במצב בינוני כשהיא סובלת מפגיעת ראש למרכז הרפואי וולפסון. מאז האירוע היא מאושפזת בבית החולים כשהיא מורדמת מונשמת.

חוקרי תחנת שר"ת שהגיעו לזירה החלו בביצוע פעולות חקירה מגוונות במהלכן עלה בידם של החוקרים חשד כי הקורבן נדחפה לעבר הכביש במהלך ויכוח עם חברתה, ככל הנראה על רקע צריכת סמים, וכתוצאה מכך נדרסה ע"י קטנוע. מצלמות האבטחה במקום תיעדו את הריב בין השתיים.

כעבור זמן קצר איתרו השוטרים בסמוך למקום האירוע את החשודה במעשה – תושבת תל אביב, דרת רחוב בשנות ה-40 לחייה, ועצרו אותה לחקירה בתחנה. בסיומה של החקירה נכלאה החשודה ומעצרה הוארך מעת לעת בבית המשפט.

בתום חקירת המשטרה, ובהתאם לצרכי החקירה וממצאיה, הוגשה אתמול לבית המשפט הצהרת תובע. על פי הצהרת התובע, בכוונת המשטרה להגיש נגד החשודה כתב אישום כבר בימים הקרובים. לצד העמדתה לדין, תבקש המשטרה לעצור אותה עד לתום ההליכים נגדה.

הוגש אישום נגד דורס את הנער ברק חורי ז"ל ביום כיפור

אתמול (יום ב') הוגש לבית המשפט המחוזי בתל אביב כתב אישום נגד ערן אזולאי, בגין המתה בקלות דעת ונהיגה תחת השפעה של משקאות משכרים. זאת בעקבות התאונה שהתרחשה בערב יום הכיפורים האחרון, אז פגע עם רכבו בברק חורי ז"ל עת רכב על אופניו. אזולאי גרם לתאונה, כך לעמדת המדינה, בעוד עומד נגדו עונש מאסר על תנאי על עבירות של נהיגה בשכרות ונהיגה בקלות ראש.

על פי כתב האישום, בערב יום הכיפורים האחרון סמוך לשעה 19:00 נהג אזולאי ברכבו בכביש 4 לכיוון צפון, זאת לאחר שבשעות הצהריים שתה משקאות אלכוהוליים בסמוך לבית חברו בבאר יעקב. נוכח כניסת יום כיפורים הייתה תנועת כלי הרכב בכביש מועטה ואיטית.

באותה העת, כך מתואר בכתב האישום, רכב ברק חורי ז"ל, בן ה-13, על אופניו בכביש 4 בנתיב נסיעתו של אזולאי ולפניו בכביש. במהלך רכיבתו, עצר חורי ז"ל על מנת לשאול עוברת אורח לכיוון נסיעתו. משהגיע אזולאי, אל מקום עצירתו, פגע בו בעוצמה עם חזית הרכב. כתוצאה ממעשיו של אזולאי נפצע חורי באורח אנוש וזמן קצר לאחר מכן נפטר מפצעיו.

_________________________________________________

עו"ד יאיר בן שטרית

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות