הוגש אישום נגד דורס את הנער ברק חורי ז"ל ביום כיפור

ערן אזולאי נאשם בביהמ"ש המחוזי בת"א בעבירה של המתה בקלות דעת ובנהיגה תחת השפעת אלכוהול, אז פגע עם רכבו בנער בן ה-13 בעת שרכב על אופניו
רונן לוי |
הילד ברק חורי ז"ל. צילום באדיבות המשפחה

לבית המשפט המחוזי בתל אביב הוגש כתב אישום נגד ערן אזולאי, בגין המתה בקלות דעת ונהיגה תחת השפעה של משקאות משכרים. זאת בעקבות התאונה שהתרחשה בערב יום הכיפורים האחרון, אז פגע עם רכבו בברק חורי ז"ל עת רכב על אופניו. אזולאי גרם לתאונה, כך לעמדת המדינה, בעוד עומד נגדו עונש מאסר על תנאי על עבירות של נהיגה בשכרות ונהיגה בקלות ראש.

על פי כתב האישום, בערב יום הכיפורים האחרון סמוך לשעה 19:00 נהג אזולאי ברכבו בכביש 4 לכיוון צפון, זאת לאחר שבשעות הצהריים שתה משקאות אלכוהוליים בסמוך לבית חברו בבאר יעקב. נוכח כניסת יום כיפורים הייתה תנועת כלי הרכב בכביש מועטה ואיטית.

באותה העת, כך מתואר בכתב האישום, רכב ברק חורי ז"ל, בן ה-13, על אופניו בכביש 4 בנתיב נסיעתו של אזולאי ולפניו בכביש. במהלך רכיבתו, עצר חורי ז"ל על מנת לשאול עוברת אורח לכיוון נסיעתו. משהגיע אזולאי, אל מקום עצירתו, פגע בו בעוצמה עם חזית הרכב. כתוצאה ממעשיו של אזולאי נפצע חורי באורח אנוש וזמן קצר לאחר מכן נפטר מפצעיו.

הסתבכות חוזרת

במקביל להגשת כתב האישום, הוגשה לבית המשפט גם בקשה להארכת תנאים מגבילים. במסגרת הבקשה, דורשת המדינה כי בית המשפט יורה על פסילת רישיון הנהיגה של אזולאי, הארכת מעצר הבית, הפקדת ערבויות ועוד.

בבקשה צוין, כי "מעשיו של המשיב מלמדים על המסוכנות הרבה הטמונה בו". "המשיב", כתבו נציגי הפרקליטות לבית המשפט, "פעל בפזיזות ובשוויון נפש לשלומם של מכלל משתמשי הדרך, עת נהג כלי רכב, בערב יום כיפור כשהוא נתון תחת השפעת משקאות אלכוהוליים ובמהירות שאינה הולמת את תנאי הדרך ביום הכיפורים".

עוד צוין בבקשה כי בשנת 2015 הורשע אזולאי המשיב בעבירות של נהיגה בשכרות ונהיגה בקלות ראש לאחר שנהג שיכור וגרם לתאונה עצמית. את העבירות האלה, כך אומרים בפרקליטות, ביצע המשיב בעוד שתלויים ועומדים נגדו עונש פסילה על תנאי והתחייבות כספית שלא הרתיעוהו מלשוב ולבצע עבירות, אשר הושתו עליו בתיקו הקודם.

במעמד מתן גזר הדין כאמור, במסגרתו נדון לשל"צ, לעונש פסילה, להפעלת ההתחייבות הכספית ולפסילה על תנאי, אמר המשיב לבית המשפט את הדברים הבאים: "אני לוקח אחריות על מעשי. נפגשתי עם מנחה של אור ירוק והשל"צ הוא רק התחלה שלי בתרומה לעמותה. זו שליחות מבחינתי לחברה ואני אתרום פה הרבה. הגעתי לכמה הסדרים מחוץ לשל"צ לעשות מסע הסברה בנושא תקנות התעבורה. אני עכשיו אהיה 'סנדלר' טוב יותר ואני בטוח שזה לא יחזור. אני מסתכל קדימה ורוצה לראות את חיי מבלי סיטואציות כאלה".

___________________________________

עו"ד ערן דמרי

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות