תיעוד: תקפו באכזריות את חברם בביתו

שני תושבי בת ים, בני 36 ו-46, נעצרו בחשד שהגיעו לבית החבר, כבן 50, והיכו אותו עד שאיבד את הכרתו. הוא פונה לביה"ח וולפסון שם הוא מאושפז כשהוא מורדם ומונשם
אייל חן |
היכה עובד ניקיון: אילוסטרציה של אגרוף
אילוסטרציה

בתום חקירה של צוות החקירה המיוחד במרחב איילון פוענח אירוע אלימות חמור כלפי תושב בת ים בן 50 בביתו. נגד שני תושבי בת ים החשודים במעורבות באירוע יוגש כתב אישום כבר ביום חמישי. ע"פ החשד במשטרה, השניים הם חבריו של הקורבן, שעדיין מאושפז בביה"ח וולפסון במצב קשה כשהוא מונשם ומורדם. הרקע לתקיפה הוא, על פי הערכת השוטרים, ריב בין שיכורים. מעצרם של החשודים הוארך ולאחר שיוגש נגדם כתב האישום, תבקש הפרקליטות להותירם במעצר עד תום ההליכים המשפטיים נגדם.

לפני כעשרה ימים התקבל במשטרת ישראל דיווח על גבר בן 50 שפונה מבת ים לקבלת טיפול במרכז הרפואי וולפסון, כשהוא מורדם ומונשם לאחר שעלה חשד כי הותקף.

ריב בין שיכורים

שוטרי צוות החקירה המיוחד (צח"מ) במרחב איילון פתחו בגביית עדויות וכן איסוף ממצאים מזירת האירוע, בסביבת ביתו של הקורבן, פעולות אשר הביאו לחשיפת שני חשודים במעורבות בתקיפה, תושבי בת ים בני 36 ו-46.

במסגרת חקירת צח"מ איילון, נאספו מהזירה ממצאים טכנולוגיים ופורנזיים ובהתאם לצרכי החקירה הוארך מעצרם של החשודים מעת לעת, הרקע למקרה עדיין לא ברור ובמשטרה מעריכים כי מדובר ריב בין שיכורים.

אתמול, עם סיומה של החקירה, הוגשה באמצעות פרקליטות מחוז ת"א הצהרת תובע נגד החשודים ומעצרם הוארך עד יום חמישי לצורך הגשת כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים.

הרקע לניסיון הרצח בכפר קאסם: סכסוך קרקעות במשפחה

המשטרה פענחה את פרשיית ניסיון הרצח בכפר קאסם, בו נורה תושב המקום באורח אנוש על רקע סכסוך קרקעות, והבוקר (יום ג') בהתאם לממצאי החקירה, תוגש הצהרת תובע נגד 2 המעורבים, לפיה יוגש נגדם בימים הקרובים כתב אישום.

שוטרי תחנת כפר קאסם פתחו לפני כחודשיים בחקירה, עם קבלת דיווח במוקד 100 בדבר אירוע ירי ברחוב הראשי בכפר קאסם, כאשר עפ"י גורמי רפואה מהמקום פונה אל המרכז הרפואי תושב העיר כבן 30 באורח אנוש. בתוך כך, חוקרי המשטרה אספו ממצאים בזירה, לצד סריקות והפעלת אמצעים טכנולוגים שברשות המשטרה, שהביאו לחשיפת זהות 2 החשודים – תושבי המקום כבני 30 ו-50 שהנם קרובי משפחתו של הקורבן, כאשר עפ"י החשד מדובר בירי על רקע סכסוך כספי בנושא בעלות על קרקעות.

הצהרת תובע

המשטרה הפעילה מגוון אמצעים ויחידות על מנת לאתר את מקום המסתור של שני החשודים, ששהו בבריחה ממועד האירוע, תוך הסתתרות בתחומי הרשות הפלסטינית. לפני כשבועיים כוח משטרתי מיוחד עצר את החשודים במקום המסתור והם הוחזרו ארצה לחקירה ומעצר בתחנת המשטרה בכפר קאסם.

כאמור, בהתאם לממצאי החקירה המואצת, הוגשה היום לבית המשפט השלום בפתח תקווה, הצהרת תובע נגד 2 החשודים ובימים הקרובים צפויה הפרקליטות להגיש נגד השניים כתב אישום ובקשה להמשך מעצרם עד תום ההליכים.

___________________________________

עו״ד פלילי ניר ליסטר

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות