אישום בפרשת אונס הנערה באשדוד: ״כצייד שצד את טרפו״

איגור אולסיק נאשם כי פיתה את הנערה, בעלת צרכים מיוחדים, לעלות לביתו, הציע לה סמים ואז ביצע בה עבירות מין. הפרקליטות: "ניצל את תמימותה ואת חוסר הבנתה"
מעיין לביא |
אילוסטרציה envato

לבית המשפט המחוזי בבאר שבע הוגש כתב אישום נגד איגור אולסיק, תושב אשדוד בן 41, מואשם באונס בנסיבות מחמירות של ילדה בת 14 בעלת הצרכים המיוחדים, שפיתה אותה לעלות לביתו, שם נעל את הבית, הציע לה לעשות סמים ואנס אותה. הפרקליטות מייחסת לאולסיק גם עבירות של מעשה מגונה וכליאת שווא ומבקשת לעצור אותו עד תום ההליכים נגדו. "הנאשם ניצל את תמימותה", נכתב בבקשת המעצר, "הוא נהג כלפי הנערה כצייד אשר צד את טרפו החלש ברחוב, לאור היום, הובילה אל דירתו וביצע בה זממו, ללא רחם. במעשיו, פגע הנאשם בנפשה של הקטינה פגיעה ממשית״.

מכתב האישום שהוגש עלה כי לפני כשבועיים, יצאה הנערה בשעת צהריים מבית הספר ונסעה באוטובוס לכיוון ביתה. כשירדה מהאוטובוס בתחנה, החלה לצעוד לבדה לכיוון ביתה. הנאשם, אשר בינו לבין הנערה אין כל היכרות מוקדמת, הבחין בה צועדת ברובע ו', פנה אליה והחל לשוחח עמה בעיקר ברוסית, אף שהיא אינה דוברת ואינה מבינה את השפה. אולסיק הציע לנערה לבוא עמו, אמר לה שיש לו אוכל ומים והציע לה לעשן. הנערה לא הבינה את כל דברי הנאשם וסברה לתומה כי הוא זקוק לעזרה, על כן התלוותה אליו וצעדה אחריו לכיוון שאליו הוביל אותה.

"ניצל את תמימותה"

בהמשך אולסיק הוביל את הנערה לבניין מגוריו, הכניס אותה לדירתו, נעל את הדלת מבפנים ולקח את המפתחות. בדירה, כך נטען, הוא עישן סמים ב"באנג" והציע לנערה לעשן, אך היא סירבה. בהמשך, אחז הנאשם במותניה של הקטינה והוליך אותה אל חדר השינה שלו. הנערה אמרה לנאשם שהיא בת 14 וביקשה ממנו כמה פעמים לפתוח את הדלת מכיוון שהיא רוצה ללכת לביתה, אך הנאשם התעלם מדבריה. בחדרו, ביצע הנאשם בנערה מעשים מגונים ובעל אותה, שלא בהסכמתה החופשית.

בבקשת המעצר עד תום ההליכים נטען כי אולסיק שנוהג לשתות אלכוהול ולהשתמש בסמים מסוכנים, ניצל את תמימותה ואת חוסר ההבנה של הקטינה עם צרכים מיוחדים ושידל אותה ללכת אחריו, הכניסה לדירתו וביצע בה עבירות מין, כל זאת תוך שהוא מתעלם מבקשות חוזרות ונשנות לאפשר לה לעזוב את הבית.

״הנאשם נהג כלפי הנערה כצייד אשר צד את טרפו החלש ברחוב, לאור היום, הובילה אל דירתו וביצע בה זממו, ללא רחם. במעשיו, פגע הנאשם בנפשה של הקטינה פגיעה ממשית״, נכתב בבקשת המעצר.
___________________________________________________________________________

עו״ד פלילי ניר ליסטר

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות