תושב לוד נאשם בניסיון רצח על רקע שליטה בשוק הסמים של ת"א

תושב הפזורה הבדואית נורה ונפצע קשה ע"י רוכב קורקינט לפני כחודשיים סמוך למגרש משחקים ברחוב השרון בעיר ובמשטרה טוענים כי מדובר במאבק בין סוחרי סמים
דנה לווינסקי |
יריות ירי נשק אקדח יורים שודד
אילוסטרציה envato

לבית המשפט בתל אביב, הוגש כתב אישום נגד תושב לוד בחשד לניסיון רצח של תושב הפזורה מהדרום על רקע סכסוך שליטה בסחר בסמים בת"א. במקרה אחר הוגש כתב אישום נגד תושב הדרום ששיסף את גרונו של אדם אחר בשל עימות מילולי.

המשטרה פתחה בחקירה סמויה לפני כחודשיים, עם קבלת דיווח במוקד 100 בדבר חשד לניסיון רצח שארע ברחוב השרון בת"א בסמוך למגרש משחקים בו שהו באותה עת ילדים קטנים. מחקירת המשטרה עלה כי על רקע סכסוך שליטה בסחר בסמים בין המעורבים, הגיע חשוד אלמוני רכוב על קורקינט וירה מספר רב של כדורים לעבר רכב הקורבן ולאחר מכן נמלט מהמקום.

כתוצאה מהירי פונה הקורבן, תושב הפזורה בדרום בשנות ה-30 לחייו, כשעל גופו פצעי ירי במצב בינוני עד קשה למרכז הרפואי איכילוב. השוטרים ניהלו חקירה אינטנסיבית תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים במהלכה אספו ראיות, גבו עדויות וביצעו חקירה פורנזית לצד איסוף מצלמות האבטחה. עם התקדמות החקירה, חשפו החוקרים את זהותו של החשוד – תושב לוד בשנות ה-20 לחייו, שנעצר לחקירה בחשד לניסיון רצח בסיומה נכלא ומעצרו הוארך מעת לעת בבית המשפט. בתום מיצוי חקירת המשטרה הוגש נגדו כתב אישום ובקשה למעצרו עד תום ההליכים.

עוד בפלילים: נאשם בניסיון רצח ליד אילת

במקרה אחר, פרקליטות מחוז דרום הגישה ביום שישי לבית המשפט המחוזי בבאר שבע, כתב אישום נגד נור עודה, בן 30, אשר בשל עימות מילולי, ניסה לגרום למותו של המתלונן תוך שיסוף צווארו באמצעות סכין, בו הצטייד מבעוד מועד. כתב האישום ייחס לנאשם ביצוע עבירות של ניסיון רצח וחבלה חמורה בנסיבות מחמירות.

על פי כתב האישום, בין הנאשם למתלוננן החל עימות במהלכו תקף הנאשם את המתלונן בסכין, זאת למרות נסיונות של אחרים למנוע ממנו להתקרב אל המתלונן. הנאשם נתפס, כשהוא נוסע במונית אל מחוץ לעיר אילת. המתלונן פונה באמבולנס למיון במרכז הרפואי "יוספטל" באילת. הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו שלו עבר פלילי בעבירות אלימות וסמים.

__________________________________________________________

עו"ד אסף גל

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות