נהג תחת השפעת סמים – נידון ל-4 חודשי שלילה

תיק תעבורה שהחל בנהיגה תחת השפעת סמים ונהיגה בקלות ראש הסתיים בעונש קל, לאחר שב"כ הנאשם, עו"ד יאיר בן שטרית הצליח להגיע להסדר טיעון עם התביעה
מעיין לביא |
נהג מכונית
אילוסטרציה

שופטת בית משפט לתעבורה באשדוד, הגר אזולאי אתי, גזרה על תושב שדרות בן 27, שהורשע בכתב אישום מתוקן בעבירה של נהיגה תחת השפעת משקאות משכרים, קנס של חמש מאות שקלים וארבעה חודשי פסילה.

התיק עצמו החל בכתב אישום בגין נהיגה בסמים ונהיגה בקלות ראש, אולם הסניגור, עו"ד יאיר בן שטרית, הצליח להגיע להסדר טיעון מקל עם התביעה.

"לאחר ששקלתי את חומרת העבירה, את מתחם הענישה הנהוג, את וותק נהיגתו עברו התעבורתי ואת העובדה שבחר לקחת אחריות ולהודות באשמה – בהזדמנות הראשונה – מצאתי כי ההסדר שהצדדים הציגו בפני הינו ראוי והולם ולכן אכבדו", נכתב בגזר הדין.

עו"ד יאיר בן שטרית

על פי כתב האישום המקורי, נהג הנאשם בעיר אשקלון בקלות ראש כשהוא נתון תחת השפעת סמים.

התביעה דרשה 13 חודשי פסילה בתחילה, מאסר על תנאי ארוך וקנס כספי גבוה בסך 2,500 שקלים.

אולם, לאחר שעו"ד יאיר בן שטרית נפגש עם התביעה והציג להם את כמות הכשלים הראיתים בתיק, הגיעו התביעה והסנגור עו"ד בן שטרית להסדר טיעון מקל של פסילת רישיון למשך 4 חודשים וקנס 500 שקלים.

"הסדר ראוי והולם"

חשוב לציין, על פי החוק אם הנאשם היה מורשע בכתב האישום המקורי שהוגש נגדו עונש הפסילה הינו חובה והוא שנתיים פסילה ומאסר.

השבוע, השופטת אזולאי אתי קיבלה את הסדר הטיעון וציינה בהחלטתה: "לאחר ששקלתי את חומרת העבירה, את מתחם הענישה הנהוג, את וותק נהיגתו עברו התעבורתי ואת העובדה שבחר לקחת אחריות ולהודות באשמה – בהזדמנות הראשונה – מצאתי כי ההסדר שהצדדים הציגו בפני הינו ראוי והולם ולכן אכבדו".


לצפייה ודירוג כבוד השופטת הגר אזולאי אתי


עו"ד יאיר בן שטרית

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות