המשטרה: הרקע לרצח בקרית אתא – ויכוח בין בליינים

המשטרה הודיעה לביהמ"ש כי בימים הקרובים יוגש כתב אישום נגד 4 תושבי הקריות על רצח נתין זר מאריתריאה במהלך קטטה, לפני כחודש מחוץ למסעדה בקרית אתא
רונן לוי |
זירת הרצח בקרית אתא, לפני כחודש. צילום: דוברות המשטרה

המשטרה פענחה את רצח תושב חיפה, נתין זר מאריתריאה, סמוך לצומת קרית אתא. הבוקר (יום א') הוגשה הצהרת תובע נגד 4 תושבי הקריות בחשד למעורבות במעשה. הרקע למעשה ויכוח במסעדה בין שתי חבורות שהדרדר לקטטה.

המשטרה פתחה בחקירה לפני כחודש עם קבלת דיווח 100 בדבר אירוע קטטה סמוך לצומת קרית אתא. שממנו פונה תושב חיפה בן 29, באורח אנוש למרכז הרפואי רמב״ם בחיפה תוך פעולות החייאה, שם נאלצו לקבוע את מותו.

מהחקירה עולה כי הקורבן וחבריו בילו במסעדה סמוך לצומת קרית אתא כאשר בעת הבילוי החל דין ודברים בין הקורבן וחבריו לבין החשודים, שהוביל לקטטה במהלכה הותקף חברו של הקורבן על ידי החשודים והקורבן הותקף בראשו ובכל חלקי גופו באמצעות קרש, אבנים, שברי בקבוקים ומכות שגרמו למותו.

דקות ספורות לאחר האירוע, עצרו שוטרי תחנת זבולון תושב קרית ים בן 44 בחשד למעורבות בארוע, לחקירה בתחנת המשטרה. חקירת הארוע הוטלה על היחידה ללוחמה בפשיעה של מרחב אשר, שביצעה מגוון פעולות חקירה ובהן גביית עדויות, תחקור מצלמות ואיסוף ממצאים במהלכה עצרו לחקירה חוקרי ובלשי היל"פ 3 חשודים נוספים, 2 תושבי הקריות ותושב צפת (42,30,29).

מעצרם של החשודים הוארך מעת לעת והבוקר, כאמור, הגישה פרקליטות מחוז חיפה הצהרת תובע וכבר בימים הקרובים יוגש נגדם כתב אישום ובקשה למעצרם עד תום ההליכים.

עוד בפלילים: נדקר בגבו והוכה בגלל הערה במועדון

הבוקר (יום א') פורסם כי לבית משפט המחוזי מרכז כתב אישום נגד צחי ממן, בן 38 תושב יבנה, ושלומי אוחיון, בן 41, תושב חולון, בגין חבלה חמורה בנסיבות מחמירות זאת לאחר שדקרו והיכו אדם זר שהעיר לאחד מהם כי השירותים במועדון שבו בילו תפוסים, ומנע ממנו להיכנס אליהם.

על פי כתב האישום, שני הנאשמים הם חברים, אשר יצאו יחדיו לבלות במועדון ברחובות. במהלך הערב, הגיע ממן לשירותים במקום, וניסה להיכנס לשירותי הנשים, שם פגש במתלונן שחסם את הכניסה ואמר לו כי יש מישהי בשירותים. ממן כעס על התערבותו של המתלונן, ובהמשך הערב כאשר הבחין כי המתלונן וחברותיו יוצאים מן המועדון, יצא אחריהם ביחד עם אוחיון.

אגרופים ובעיטות

כשהם מחוץ למועדון, כך מתואר בכתב האישום, פנה ממן למתלונן, דחף אותו וסטר לו, ובתגובה המתלונן הדף את ממן והפילו ארצה. אוחיון, חברותיו של המתלונן ועוברי אורח נוספים הפרידו בין הצדדים וכל אחד הלך לדרכו.

בשלב זה החליטו הנאשמים לתקוף את המתלונן, ולשם כך הצטיידו בחפץ חד, נכנסו לרכב והחלו לחפש אחר המתלונן. משהבחינו במתלונן שהיה בגבו אליהם, כיבו הנאשמים את אורות הרכב, יצאו ממנו, התקרבו אל המתלונן וממן החל לקללו תוך שהוא דוקר אותו בגבו.

במקביל, נטען עוד, אוחיון היכה את המתלונן באגרופים ובבעיטות עד אשר המתלונן נפל אל הקרקע וגם לאחר שנפל המשיכו ממן ואוחיון להכותו. בשלב זה חברותיו של המתלונן הפרידו בינו לבין אוחיון וממן, אשר חזרו לרכבם ונמלטו מן המקום. כתוצאה מן הדקירה נזקק המתלונן לניתוח.

_______________________________________________________________________

עו"ד תומר שוורץ

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות