נדקר בגבו והוכה בגלל הערה במועדון

בליין במועדון באזור המרכז הותקף באלימות קשה משום שאמר לשניים כי "השירותים תפוסים". כתב אישום הוגש נגד התוקפים, צחי ממן, 38 מיבנה ושלומי אוחיון, 41 מחולון
דניאל בן חמו |
אילוסטרציה envato

לבית משפט המחוזי מרכז כתב אישום נגד צחי ממן, בן 38 תושב יבנה, ושלומי אוחיון, בן 41, תושב חולון, בגין חבלה חמורה בנסיבות מחמירות זאת לאחר שדקרו והיכו אדם זר שהעיר לאחד מהם כי השירותים במועדון שבו בילו תפוסים, ומנע ממנו להיכנס אליהם.

על פי כתב האישום, שני הנאשמים הם חברים, אשר יצאו יחדיו לבלות במועדון ברחובות. במהלך הערב, הגיע ממן לשירותים במקום, וניסה להיכנס לשירותי הנשים, שם פגש במתלונן שחסם את הכניסה ואמר לו כי יש מישהי בשירותים. ממן כעס על התערבותו של המתלונן, ובהמשך הערב כאשר הבחין כי המתלונן וחברותיו יוצאים מן המועדון, יצא אחריהם ביחד עם אוחיון.

הוכה עד זוב דם

כשהם מחוץ למועדון, כך מתואר בכתב האישום, פנה ממן למתלונן, דחף אותו וסטר לו, ובתגובה המתלונן הדף את ממן והפילו ארצה. אוחיון, חברותיו של המתלונן ועוברי אורח נוספים הפרידו בין הצדדים וכל אחד הלך לדרכו.

בשלב זה החליטו הנאשמים לתקוף את המתלונן, ולשם כך הצטיידו בחפץ חד, נכנסו לרכב והחלו לחפש אחר המתלונן. משהבחינו במתלונן שהיה בגבו אליהם, כיבו הנאשמים את אורות הרכב, יצאו ממנו, התקרבו אל המתלונן וממן החל לקללו תוך שהוא דוקר אותו בגבו.

במקביל, נטען עוד, אוחיון היכה את המתלונן באגרופים ובבעיטות עד אשר המתלונן נפל אל הקרקע וגם לאחר שנפל המשיכו ממן ואוחיון להכותו. בשלב זה חברותיו של המתלונן הפרידו בינו לבין אוחיון וממן, אשר חזרו לרכבם ונמלטו מן המקום. כתוצאה מן הדקירה נזקק המתלונן לניתוח.

במקביל לכתב האישום, הוגשה נגד ממן ואוחיון גם בקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדם. בבקשת המעצר צוין כי: "המדובר באירוע חמור ביותר והעובדה שמדובר בדקירה על רקע של מה בכך מעצימה את המסוכנות הנשקפת מהמשיבים".

עוד בפלילים: 4 תושבי נאשמים בחטיפת אחותם

לבית המשפט המחוזי בנצרת, הוגש כתב אישום נגד 4 אחים בגין עבירות של חטיפה, תקיפה הגורמת לחבלה של ממש, סחיטה באיומים פגיעה בפרטיות ועוד, אשר בוצעו נגד אחותם.

בכתב האישום, מתואר כיצד הנאשמים, אשר התנגדו לאורח החיים העצמאי שניהלה אחותם, הטמינו מכשיר מעקב ברכבה, עקבו אחריה, ניקבו את צמיגי מכוניתה והיכו אותה.

בעקבות זאת הגישה האחות תלונה למשטרה, ועברה להתגורר בבית של קרוב משפחה. עם שובה לבית הוריה, איימו עליה האחים באקדח והורו לה למסור להם את הטלפון שלה, היא עשתה כך מפאת האיום ונמלטה מהבית. לאחר תלונה שניה במשטרה הועברה המתלוננת למקלט לנשים מוכות.

התחקו אחריה בעזרת הטלפון הנייד

בהמשך, הנאשמים השתמשו במכשיר הנייד של אחותם בכדי להתחקות אחריה. כאשר נודע להם שהיא מתכוונת לצאת מהמקלט לצורך טיפול רפואי, החליטו לחטוף אותה ולהשיבה לבית ההורים. לפני כשבועיים עקבו שניים מהאחים אחרי אחותם, תוך שהם מצלמים אותה ושולחים את התמונות ואת מיקומה לשני האחים האחרים.

לאחר מכן, כך תואר בכתב האישום, הצטרפו שני האחים למעקב אחריה, ובשלב מסוים אחד האחים אחז באחות בחוזקה מאחור, ובעודה מתנגדת דחף אותה בכוח למושב האחורי והחל בנסיעה מהירה. במהלך הנסיעה, בעוד המתלוננת בוכה ונסערת, איים אחיה עליה, כי אם תצא מהבית או תתקשר למשטרה, ישלמו הנאשמים לאדם אשר יירה בה.

חברותיה של המתלוננת, אשר היו עדות לחטיפה, דיווחו באופן מיידי למשטרה. עקב פעולתם הזריזה של כוחות המשטרה נעצרו שנים מהאחים במחסום סמוך לכניסה לטורעאן, והמתלוננת חולצה מידיהם.

___________________________________________________________________

עו"ד יאיר בן שטרית

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות