חשד: אם מגוש דן סרסרה בבתה בת ה-15

בתום חקירה סמויה נעצרה הבוקר (יום ג') תושבת אור יהודה, 40, בחשד שגבתה תשלום מלקוחות תמורת מין מהנערה, 6 תושבי גוש דן נעצרו בחשד שהשתמשו בשירותיה
רונן לוי |
זנות בתל אביב, צילום: פלאש 90 (למצולמים אין קשר לנאמר בידיעה)
צילום: פלאש 90 (למצולמים אין קשר לנאמר בידיעה)

בתום חקירה סמויה עצרה הבוקר (יום ג') המשטרה את תושבת אור יהודה כבת 40 בחשד שתיווכה לזנות את ביתה הקטינה בת ה-15. בנוסף עצרו בלשי הימ"ר 6 תושבי גוש דן בחשד להזמנת "שירותי ליווי" של הקטינה, תוך הדחתה לזנות וסמים. המשטרה תבקש מבית משפט השלום בתל אביב להאריך את מעצרה של האם החשודה וכן גם את מעצרם של הלקוחות החשודים.

היחידה המרכזית של משטרת ישראל במחוז ת"א ניהלה במהלך החודשים האחרונים חקירה סמויה, שעניינה חשד לתיווך קטינה לזנות של נערה בת 15 ע"י אמה, לצד עבירות הדחה לזנות וסמים של הקטינה בידי בגירים, תושבי גוש דן כבני 40.

מידע שהוביל לחקירה סמויה

ראשיתה של הפרשה החמורה, עם קבלת מידע בימ"ר ת"א בדבר הזמנת שירותי מין של קטינה, חלקם דרך אתר וחלקם דרך אמה של הקטינה, כאשר היחידה ניהלה חקירה סמויה בת מספר חודשים, במהלכה אספה ראיות כנגד החשודים, לרבות אמה של הקטינה בחשד שתיווכה לשירותי זנות וכנגד הבגירים שעפ"י החשד הזמינו את "שירותי הליווי" של הקטינה, תמורת תשלום סכומי כסף גבוהים.

כאמור, הבוקר, עם מעבר החקירה לשלב הגלוי, עצרו בלשי ימ"ר ת"א את החשודים בבתיהם, לצד חיפוש לשם תפיסת אמצעים דיגיטאליים העשויים להיות רלוונטיים לחקירה.

בכוונת המשטרה להביא את החשודים בהמשך היום, בהתאם לצורכי החקירה וממצאיה, לדיון בבית משפט השלום בתל אביב בבקשה להאריך את מעצרם.

עוד בפלילים: בן 21 נאשם בהפצת תמונות ערום תמורת תשלום

לבית משפט השלום בבאר שבע, הוגש כתב אישום, נגד עידן מיכאילוב, בן 21 מאופקים, שהפיץ בשיטתיות תמונות וסרטונים בעלי אופי מיני דרך אפליקציית טלגרם של כ-170 נשים ונערות, חלקן גם מפורסמות, 36 נפגעות העבירה היו נערות בגילאי 14 עד 17.

על פי כתב האישום, מיכאילוב הקים וניהל מספר ערוצים ייעודיים בטלגרם, שבהם הפיץ בין היתר סרטונים שהכילו אקטים מיניים, ללא ידיעת והסכמת המצולמות. בערוצי התוכן היו כ-2,900 משתמשי טלגרם, ומיכאילוב נהג להסוות את פעילותו באפליקציה באמצעות יצירת חשבונות משתמש שונים. עוד נטען כי הנאשם נהג למכור את הגישה לצפייה בתכנים שבערוצי התוכן למשתמשים ברשת בעבור דמי שימוש בסכומים משתנים.

מיכאלוב גם התפרנס מכך, כאשר, חלק מהערוצים הוגדרו סגורים ו"אקסקלוסיביים" ובעבורם גבה הנאשם דמי כניסה חד פעמיים בסכום של 60 שקלים. ערוץ נוסף הוגדר "סגור" ו"בלעדי", ועבורו גבה הנאשם דמי כניסה חודשיים על סך 60 שקלים. יתרת התכנים היו חשופים גם ללא רישום בעבור משתמשים מזדמנים.

_________________________________________________________________

עו"ד יאיר בן שטרית

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות