נחשד בחטיפה, סחר בסמים וסחיטה באיומים – ושוחרר לביתו

עוד בטרם הדיון בהארכת מעצרו השנייה, שוחרר החשוד, בן 22 מקרית גת, בתנאי של אי יצירת קשר, זאת לאחר שסנגורו, עו"ד יאיר בן שטרית הצביע על קשיים ראייתיים
רונן לוי |
סחר בסמים קוקאין
סחר בסמים, אילוסטרציה envato

מה שהחל במעצרו של תושב קרית גת, בן 22, בחשד לסחר בסמים סחיטה בכח, איומים, חטיפה, קשירת קשר לפשע ועוד, בזכות סנגורו של החשוד, עו"ד יאיר בן שטרית, המשטרה החליטה לשחרר עוד לפני הארכת המעצר השניה את החשוד לביתו.

לפני כשבוע, נעצרו שלושה חשודים, בפרשייה כאשר חלקו של אחד מהם לטענת המשטרה היה חמור מהשניים האחרים מאחר והוא "קנה" חוב ופנה לקטין, סחט אותו באיומים ותקף אותו כדי להעביר את המסר בבעיטות ואגרוף כאשר החשוד הזה הכניס את הקטין לרכבו. כמו כן הוא סיפק לו סמים להסלקה והפך אותו להיות השליח שלו בתמורה לקיזוז החוב שהחשוד הזה קנה ממעורב אחר.

עו"ד יאיר בן שטרית

עו"ד בן שטרית: "ראיות ברף הנמוך"

הסנגור, עו"ד יאיר בן שטרית הגיש ערר על המעצר לבית המשפט המחוזי בבאר שבע, שם טען בין השאר, כי החשד הסביר אינו גבוה, שכן לא נתפסו סמים ואין ראיה לסחר בסמים, הראיות לגבי איומים מצויות ברף נמוך וכן לא היה מקום להורות על מעצרו של העורר בעקבות עדותו של הקטין בלבד, כאשר החשוד שהינו העורר נעדר עבר פלילי ושיתף פעולה באופן מלא עם היחידה החוקרת. נטען גם כי, על ידו כי ניתן היה להורות על שחרורו של העורר בתנאים מגבילים.

לאחר ימי המעצר שהוקצבו על ידי בית המשפט, היה אמור החשוד להגיע שוב להארכת מעצר נוספת, אולם, עו"ד יאיר בן שטרית הצליח לשכנע את המשטרה כי אין להם ראיות מספיקות נגד מרשו ואין כל חשש לשיבוש. מספר דקות בטרם החל הדיון, המשטרה והפרקליטות השתכנעו והורו על שחרור החשוד עוד לפני הדיון. החשוד שוחרר בתנאי בסיסי של אי יצירת קשר בלבד.


עו"ד יאיר בן שטרית

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות