גזר דין מקל לנהג שנתפס נוהג עם כמות אלכוהול פי 6 מהמותר

ביהמ"ש גזר על הנאשם שלילה למשך 15 יום וקנס של 900 שקלים לאחר שסנגורו, עו"ד אביעד חייט, הגיע להסדר טיעון עם מחלקת התביעות בשל קשיים ראייתיים בתיק
מעיין לביא |
אילוסטרציה

שופט בית משפט לתעבורה בעכו, יעקב בכר, הסתפק בגזר דין מקל לנהג צעיר שנתפס נוהג בהשפעת אלכוהול יותר מפי 6 מהמותר בחוק, של 15 ימים שלילה וקנס 900 שקלים, זאת לאחר שהסניגור, עו"ד אביעד חייט, הגיע להסדר טיעון עם מחלקת התביעות בשל קשיים ראייתיים.

על פי כתב האישום, נהג הנאשם ברכב בהיותו שיכור, בכך שבדגימת אויר נשוף נמצא כי ריכוז האלכוהול בליטר אחד של אויר נשוף הינו 267 מיקרוגרם, העולה על ריכוז של 50 מיקרוגרם שנקבע בפקודה.

קשיים ראייתיים

למרות שמדובר בפסילת חובה של 24 חודשים, הגיע הסנגור עו"ד חייט להסדר טיעון לפיו הנאשם יודה בעובדות כתב האישום המתוקן, באופן שהעבירה שתיוחס לנאשם תהא נהיגה תחת השפעת משקאות משכרים, הוא יורשע והעונש שיוטל עליו יהיה פסילה בפועל כאשר התביעה ביקשה 3 חודשים והסנגור ביקש חודש פסילה, פסילה על תנאי, קנס והתחייבות.

הגיע להסדר טיעון. עו"ד אביעד חייט

השופט בכר החליט לבסוף לפסול את הנאשם מלקבל או מלהחזיק רשיון נהיגה לתקופה של 45 יום בניכוי 30 ימי פסילה מנהלית, כך שהשלילה בפועל הינה למשך 15 ימים וכן 900 שקלים קנס.

כמו כן, השופט פסל את הנאשם מלקבל או מלהחזיק רשיון נהיגה לתקופה של חודשיים וזאת על תנאי למשך שנתיים והורה לנאשם לחתום על התחייבות כספית על סך 2,000 שקלים להימנע מלבצע עבירות של נהיגה בשכרות, או נהיגה תחת השפעת משקאות משכרים או נהיגה בזמן פסילה שנתיים מיום גזר הדין.


לצפייה ודירוג כבוד השופט יעקב בכר


עו"ד אביעד חייט

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות