נתפס ב-60 קמ"ש מעל המותר – בית המשפט הסתפק ב-500 שקלים קנס ללא שלילה ונקודות

הנהג, שנתפס נוהג במהירות 150 קמ"ש חמק גם מקבלת נקודות ומשלילת רישיון, זאת לאחר שסנגורו, עו"ד יאיר בן שטרית הגיע להסדר טיעון מקל עם התביעה
מעיין לביא |
קנס בלבד על מהירות מופרזת - אילוסטרציה

שופטת בית משפט לתעבורה בתל אביב, שני שטרן, גזרה קנס של 500 שקלים, ללא נקודות וללא שלילה על תושב המרכז, אשר נתפס נוהג לכאורה במהירות 150 קמ״ש, בכביש שהמהירות המרבית המותרת בו הוא 90 קמ"ש. השופטת קיבלה את הסדר הטיעון המקל, אליו הגיע הסנגור, עו"ד יאיר בן שטרית, והרשיעה את הנאשם בעבירה של מהירות בלתי סבירה בתנאי הדרך.

עו"ד יאיר בן שטרית

על פי כתב האישום, תושב המרכז, נהג בכביש במהירות שהינה 60 קמ"ש מעל המותר.

התביעה דרשה בתחילה, פסילת רישיון הנהיגה למשך 3 חודשים, שלילה על תנאי ארוכה וכן קנס כספי ו-10 נקודות.

לאחר שהסנגור, עו"ד יאיר בן שטרית, קיבל את חומרי החקירה ולאחר בחינת התיק הוא התעקש על תיקון כתב האישום, מה שהוביל לתוצאה המקלה ביותר, שהינה קנס בסך 500 שקלים בלבד ללא נקודות, ללא פסילה בפועל וללא פסילה על תנאי.

הסדר הטיעון התקבל

התביעה קיבלה את הסדר הטיעון, לאחר שעו"ד בן שטרית, טען כי עבירות המהירות נאכפות על ידי מספר מכשירים וקיימת חשיבות לבדוק היטב את חומרי החקירה ולוודא שהיה רכב בודד ושהמדידה לא מתייחסת לרכב אחר, כשיש שדה פתוח. לאחר לימוד התיק, ניכר היה כי יש כשלים ראייתיים מה שהוביל את התביעה להסכים לבקשת הסנגור, תיקון כתב האישום באופן משמעותי ומקל עבור הנאשם.

בסיכומו של דבר השופטת שטרן קיבלה את ההסדר לאחר שקבעה כי מדובר בהסדר סביר ומאוזן, הרשיעה את הנהג במהירות בלתי סבירה בתנאי הדרך, השיתה עליו קנס של 500 שקלים, ללא פסילה בפועל וללא פסילה על תנאי.


לצפייה ודירוג כבוד השופטת שני שטרן


עו"ד יאיר בן שטרית

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות