אישום: הרכיבה את בנה בן ה-4 על טרקטורון

האם, 32 מת"א, נאשמת כי נסעה ללא רישיון ברחבי העיר, איבדה שליטה והתנגשה בקיר וכתוצאה מכך נפצעו קשה היא ובנה. המדינה מייחסת לה נהיגה בקלות ראש
דניאל בן חמו |
הטרקטורונים שהורדו מהכביש, צילום: משטרת ישראל
טרקטורונים, ארכיון. צילום: משטרת ישראל

בערים הגדולות ובמושבים, טרקטורונים חשמליים, הפכו להיות רכבים אלטרנטיביים, חלקם נוסעים עליהם ללא רישיון נהיגה. בימים האחרונים הוגש לבית משפט השלום לתעבורה בבת ים כתב אישום נגד אם, תושבת תל אביב, בת 32, שהרכיבה את בנה בן ה-4 על הטרקטורון, התנגשה בקיר והיא ובנה נפצעו באורח קשה.

על פי כתב האישום, בחודש ספטמבר, בשעות אחר הצהריים, נהגה תושבת תל אביב, בת 32, בכלי רכב מנועי מסוג טרקטורון חשמלי בתל אביב, בדרום תל אביב, כאשר היא מרכיבה את בנה בן ה-4. הנהגת נהגה בקלות ראש וללא תשומת לב מספקת לתנאי הדרך ונגד כיוון התנועה, איבדה שליטה על רכבה. סטתה ימינה מכיוון נסיעתה עד אשר התנגשה בקיר ונעצרה.

כתוצאה מהתאונה נחבלה הנהגת חבלות שלה ממש בדמות שברים בגולגולת וכן נחבל בנה בן ה-4 חבלות של ממש בדמות חתך בראש באורך 20 ס"מ עד עומק העצם אשר בגינו נזקק לניתוח לסגירת החתך בקרקפת.

בכתב האישום צוין כי: הנאשמת נהגה ברכבה כאשר היא בלתי מורשית לנהיגה כלל (לא הוציאה מעולם), ללא רישיון רכב תקף וכן ללא פוליסת ביטוח בת תוקף. סעיפי האישום הינם התנהגות הגורמת נזק, סטייה מנתיב, נהיגה ללא רישיון, נהיגה בקלות ראש ועוד.

אישה הרה נאשמת כי נהגה בשכרות וגרמה ל-2 תאונות

השבוע הוגש לבית משפט השלום לתעבורה בתל אביב כתב אישום נגד אישה בהריון, בת 36, תושבת השרון, שהואשמה בשני מקרים של תאונות דרכים בעת נהיגה בשכרות. הנהגת שהואשמה בנהיגה בשכרות, נהיגה בקלות ראש והתנהגות הגורמת נזק, במקרה האחרון לפני כשבוע, היא נמצאה נוהגת בשכרות פי 4 מהמותר בחוק והתנגשה באוטובוס.

על פי כתב האישום, נהגה האישה לפני כשבוע ברכב פרטי בתל אביב, ברחוב נמיר, מכיוון צפון לכיוון דרום והתקרבה לצומת עם רחוב קק״ל, זאת בעקבות מיניבוס. נהג המיניבוס בהגיעו לצומת עצר בשל האור האדום שדלק בכיוון נסיעתו והנהגת שלא הבחינה מבעוד מועד באוטובוס שעמד בעצירה, המשיכה בנסיעה רצופה ופגעה עם חזית רכבה בחלקו האחורי של האוטובוס. כתוצאה מהתאונה נחבלו בגופם נהג הרכב המעורב והנאשמת ונזקקו לקבלת טיפול רפואי.

אלכוהול בריכוז גבוה

בבדיקה עלה כי הנהגת נהגה בהיותה שיכורה, בכך שבבדיקת דם שניטלה מגופה, נתגלה בחוות דעת ראשונית אלכוהול בריכוז של 228 מ"ג העולה בפי ארבע מהכמות הקבועה בחוק.

על פי אישום נוסף, בחודש מאי האחרון, יצאה הנהגת מחניון בניין בהרצליה, סטתה ימינה מכיוון נסיעתה ופגעה עם רכבה בעמוד בטון ביציאה מהחניון. כתוצאה מהתאונה ניזוק רכבה של הנאשמת. שוטרים שהגיעו למקום הריחו מפיה של הנהגת ריח אלכוהול, התנהגותה הייתה פרועה וחריגה ובמבחן הליכה על הקו חרגה מהקו, התנדנדה ובמבחן הבאת אצבע לאף לא השתמשה ביד הנכונה, לא עצמה את עיניה. כמו, כן, הנאשמת נדרשה כדין ליתן דגימת נשיפה לאיתור אלכוהול בגופה וסירבה.

בדיון שנערך בבית המשפט לענייני תעבורה בתל אביב, הנהגת לא הגיעה ושלחה אישור רפואי כי היא בהריון ולא במצב שמאפשר לה להגיע לדיון, השופטת ענת יהב, האריכה את מעצר הבית בו היא שוהה.


עו"ד פלילי אליז קסנטיני

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות