גיא שפירא נאשם ברצח אשתו בערב חג סוכות

שפירא, 49, נאשם כי בחודש שעבר חנק למוות את רחל אייזנשטדט ולאחר מכן גרר את גופתה לאמבטיה וחתך את ידיה כדי שיחשבו שמדובר בזירת התאבדות
רונן לוי |
הנאשם ברצח רעייתו, גיא שפירא. צילום: פלאש 90

לבית המשפט המחוזי בירושלים, הוגש כתב אישום נגד גיא שפירא, בן 49, תושב מעלה אדומים, בגין ביצוע רצח בנסיבות מחמירות של אשתו רחל אייזנשטדט ז"ל לפני כחודש בביתם במעלה אדומים. בנוסף, בגין בידוי ראיות ושיבוש מהלכי משפט וזאת לאחר שהציג מצג שווא שהמנוחה התאבדה וניסה להימלט מהמשטרה. הפרקליטות מבקשת מבית המשפט להורות על מעצרו עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

על פי כתב האישום, בתקופה שקדמה ליום הרצח התווכחו הנאשם ואשתו המנוחה ודיברו על אפשרות כי ייפרדו. ביום הרצח, לפני כחודש, התפתח בין השניים עימות נוסף, במהלכו חנק אותה הנאשם במשך כרבע שעה בעוד היא נאבקת בו ומשמיעה קולות חרחור עד שמתה, הנאשם המשיך לחנוק אותה גם לאחר מכן.

הציג זירת התאבדות

לאחר שווידא כי היא מתה, הוא גרר את גופתה לחדר האמבטיה, הכניס אותה כשהיא ערומה לתוך האמבטיה עצמה וחתך את ידיה על מנת שמותה יראה כאירוע התאבדות. לאחר מכן, מילא את האמבטיה והטביע את ראשה בתוך המים. לאחר מעשיו, נעל אותה בחדר האמבטיה והתעסק בענייני עבודתו בחדר אחר בבית. לאחר זמן מה, רוקן את המים באמבטיה, התקשר למוקד מגן דוד אדום ודיווח כי מצא את אשתו כשהיא אינה נושמת.

לאחר נתיחת הגופה, ביום למחרת מותה של המנוחה, התקבלו ממצאים המעידים כי ככל הנראה לא מדובר באירוע התאבדות אלא היא נרצחה בחניקה. מיד עם קבלת הממצאים הוקם צוות חקירה מיוחד שהחל בביצוע פעולות חקירה סמויות ובכללן איסוף ממצאים וראיות.

שלושה ימים לאחר המקרה, כך מתואר בכתב האישום, החליט שפירא לשים קץ לחייו ולהתחמק מלהגיע לתחנת המשטרה כפי שהתבקש, והיחידה החוקרת דיווחה עליו כחב מעצר.

הנאשם, מתואר עוד, נהג ברכבו בכביש 6 לכיוון דרום וחלף מספר חסימות משטרתיות שהוקמו על מנת לאתרו, כשהוא נוסע במהירות של למעלה מ- 140 קמ"ש, כשבמהלך הנסיעה נוסעות אחריו ניידות משטרה עם אורות כחולים מופעלים, והשוטרים כורזים לנאשם שיעצור.

הנאשם המשיך בנסיעתו המהירה כשמתנהל אחריו מרדף משטרתי, פרץ מחסום דוקרנים של המשטרה אשר הונח בצומת לקיה, והרכב בו נהג נעצר. הנאשם יצא מן הרכב וירה בעצמו לעיני השוטרים כשהוא משתמש באקדחו האישי אותו החזיק ברישיון.

_________________________________________________________________________________

עו"ד יאיר בן שטרית

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות