אישום: תקף ופצע בת זוגו הסובלת משיתוק מוחין

מקרה מזעזע של אלימות במשפחה הגיע לביהמ"ש השלום בב"ש, בכתב אישום שהוגש נגד תושב נתיבות, בן 33, ולפיו הוא איים ופצע את חברתו הנכה וכן תקף שוטר
גילי סיוון-כהן |
אילוסטרציה envato

לבית משפט השלום בבאר שבע, הוגש כתב אישום נגד תושב נתיבות בן 33, אשר איים על בת זוגו, שהינה חסרת ישע, תקף אותה וגרם לה לחבלות. כתב האישום, מייחס לנאשם ביצוע עבירות של תקיפת חסר ישע, איומים, תקיפת שוטר בנסיבות מחמירות ועוד.

על פי כתב האישום, המתלוננת היא נכה 100% הסובלת משיתוק מוחין, נמצאת בכיסא גלגלים וזקוקה לסיוע ולטיפול צמוד. בתקופה של כ- 5 חודשים הנאשם והמתלוננת היו בני זוג והנאשם התגורר בדירתה של המתלוננת בבאר שבע. לפני כשבועיים התגלע ויכוח בין המתלוננת לנאשם, במהלכו הודיע הנאשם למתלוננת כי הוא מתעתד לעזוב את הדירה ולחזור להתגורר בנתיבות.

למחרת בבוקר, כך לפי המפורט בכתב האישום, ביקשה המתלוננת מהנאשם לשוחח על מה שהיה בערב קודם. הנאשם אמר למתלוננת לסתום את הפה ושהוא ילביש אותה. לאחר מכן, הנאשם החל לארוז את חפציו והמתלוננת אמרה לנאשם שהוא לא יצא מהבית עד אשר יחזיר לה את הטלפון הנייד שרכשה עבורו לפני מספר חודשים.

חסם את היציאה מהחדר

המתלוננת, נטען עוד באישום, חסמה את יציאת הנאשם מהחדר באמצעות כיסא הגלגלים והנאשם בתגובה איים על המתלוננת בפגיעה שלא כדין בגופה בכך שאמר לה, תוך שהוא מחזיק בנעל בידו: "אם לא תתני לי לצאת אזרוק עלייך את הנעל". לאחר מכן, הנאשם תקף את המתלוננת, שהיא חסרת ישע, בכך שהשליך לעברה, מספר פעמים, נעל אשר פגעה בראשה, בחזה ובירכה של המתלוננת. המתלוננת צעקה והנאשם אמר לה לסתום את הפה.

לאחר מכן, הנאשם המשיך לדחוף את המתלוננת והמתלוננת חסמה אותו באמצעות כיסא הגלגלים שלה וחזרה ודרשה את הטלפון הנייד שרכשה עבורו. כתוצאה מתקיפת הנאשם נגרמו למתלוננת חבלות של ממש בחזה, בירכה ובבטנה.

קללות לשוטרים

כאשר הנאשם הובא לתחנה סירב לערוך עימות המתלוננת שהוא באזיקים, השתולל וקילל את השוטר ואמר לו: "בן זונה, אני שם עליך זין, יבוא לילדים שלך סרטן" וכיוצ״ב. בשלב זה, יצאה קצינת החקירות וניסתה להסביר לנאשם את הליך העימות, אך הנאשם החל לקלל את הקצינה שני: "יא בת שרמוטה, יא מזדיינת בתחת, לכי לבעלך שיזיין אותך בתחת, בעלך שולח אותך לעבוד כל היום, שיבוא לך סרטן ברחם, שיבוא לילדים של סרטן בזכות הרב יורם".

לאחר מכן, הנאשם המשיך לקלל את השוטרים שהיו במקום ושב ותקף את השוטר בכך שירק עליו. סירב ללכת לחקירה כשאמר: "אני לא הולך לחקירה בשביל לראות את הזונה שמה והחברות שלה, לא יעזור לך בית דין. אם אני אכנס אני אירק עליה ואני אצא".

בשלב זה, ציינו עוד נציגי הפרקליטות בכתב האישום, הועבר הנאשם למשרדה של הקצינה והוא תקף אותה בכך שירק עליה תוך שהוא ממשיך לקלל אותה קללות ללא הרף: "יא בת זונה, שיבוא לך סרטן" וכיוצ״ב. לאחר מכן, איים עליה בפגיעה שלא כדין בגופה בכך שאמר לה: "חכי ואני מבטיח לך שאת תשלמי על זה יא בת זונה". לאור התנהגות הנאשם הוא הוכנס לתא המעצר והעימות שתוכנן בינו ובין המתלוננת לא נערך באותו שלב.
___________________________________________________________________

עו"ד בן מעוז

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות