תאונה מחרידה בצפון: איש צוות שמפעיל כדור פורח, בשנות ה-20 לחייו נהרג הבוקר (יום ג') שנפל על רכב בכביש 60 מהכדור פורח, לאחר שנתלה עליו לאחר ההמראה. איש צוות אחר הנחית את הכדור מיד לאחר מכן. במשטרה בודקים מדוע הצעיר נתלה על רשת הכדור, מבחוץ.
היום (יום ג') בשעות הבוקר, התקבל דיווח במד"א ובמשטרה, אודות צעיר שנפל מכדור פורח על רכב. כתוצאה מכך נהרג בכביש 60 סמוך לבלפוריה. ברשות שדות התעופה פתחו בחקירת האירוע כדי לבדוק מה הוביל לנפילתו של הצעיר ולתאונה הקשה.
חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו למקום, נאלצו לקבוע את מותו של הצעיר במקום. הפרמדיק מאור אטדגי סיפר: "כשהגענו למקום, ראינו במרכז הכביש גבר מחוסר הכרה עם חבלה רב-מערכתית קשה מאוד. הוא היה ללא נשימה וללא דופק. ביצענו בדיקות רפואיות ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו. במרחק של כ- 150 מטר, ראינו בצד הכביש רכב עם פגיעה. נוסעי הרכב לא נזקקו לטיפול".
נפתחה חקירה
המשטרה חסמה את כביש 60 משני הכיוונים והחלה בחקירת המקרה, כאשר הוברר כי ההרוג הוא הינו אחד מאנשי הצוות של הכדור הפורח שטיפס ככל הנראה כחלק מתהליך ההמראה על החלק החיצוני של הכדור אולם לא נכנס לתוכו משום מה ומסיבה שאינה ברורה נפל מגובה רב. איש צוות שהיה בתוך הכדור הפורח הנחית אותו באזור התאונה. השוטרים גבו עדות מהנוסעים שהיו בכדור הפורח וכן גם נהג הרכב שבו פגע המנוח מסר עדות.
כדור פורח הינו כלי טייס לכל דבר, לכן גם רשות התעופה האזרחית פתחה בחקירת המקרה וכרגע עולה כי המפעילים הגישו תכנית טיסה מראש, בהתאם לנהלים והליך ההמראה הינו הליך סדור כאשר יש אנשי צוות בתוך הסל וכן אנשי צוות קרקע שמקבעים את הקבינה לקרקע וכאשר הבלון מתמלא באוויר חם הם מודיעים על כך לבקרה האזורית שנותנת להם אישור המראה. גובה הטיסה המקסימלי המותר באזור זה הינו כ-450 מטרים ויש להם אזור ספציפי שבו הם מורשים לפעול, בתיאום מראש עם הבקרה האווירית, כדי לאפשר חציה בטוחה של נתיבי טיסה.