תקף צעירה שסירבה לחיזוריו וקראה לו "כושי מסריח"

בן 20 מרחובות נאשם כי היכה באגרופים את המתלוננת, משך בחולצתה ובעט בה לאחר שסירבה לדבר איתו. המשטרה מבקשת להותירו במעצר עד תום ההליכים נגדו
אייל חן |
אילוסטרציה envato

לבית משפט השלום בראשון לציון, הוגש כתב אישום נגד צעיר בן 20 מרחובות, אשר לפני כשבוע תקף באלימות צעירה שלא נענתה לחיזוריו. המשטרה ביקשה מבית המשפט להאריך את מעצרו עד תום ההליכים.

על פי כתב האישום, ביום ראשון שעבר בשעות הלילה, ישבה צעירה עם שתי חברותיה במסעדה ברחובות. הנאשם, ניגש בשלב מסוים אל המתלוננת ושאל אותה היכן מתגוררת. בתגובה, אמרה המתלוננת כי יש לה חבר ואינה מעוניינת לדבר איתו. הנאשם החל להתרחק ואמר "אה יש לכם חבר" ואז חזר שנית לכיוונה של המתלוננת וזו ביקשה מימנו שלא יפנה אליה. אז, אמר לה הנאשם "אני זין אם אחים שלך לא ייסבלו בגללי", סטר קלות על לחיה השמאלית של המתלוננת, והלך מהמקום.

בתגובה, כך מתואר בכתב האישום, הלכה המתלוננת בעקבות הנאשם, אשר חצה את הכביש הסמוך, בעוד המתלוננת צילמה אותו באמצעות מכשיר הטלפון הנייד שברשותה ואמרה לו "כושי מסריח". או אז, הסתובב הנאשם, רץ לעבר המתלוננת והכה באמצעות ידיו במכשיר.

לא זיהה את עצמו במצלמות האבטחה

כתוצאה ממעשיו, נפל המכשיר לכביש. המתלוננת הרימה את המכשיר, התקדמה לעבר הנאשם בעודה ממשיכה לצלם אותו באמצעות המכשיר וזה בעט בחוזקה באמצעות רגליו לכיוון ידה של המתלוננת, בה אחזה את המכשיר והכה במכת אגרוף בפנייה של המתלוננת. כתוצאה ממעשיו, נפלה המתלוננת לכביש. אז, ניסה הנאשם להוציא מידיה של המתלוננת את המכשיר, אך האחרונה אחזה בו בחוזקה.

אדם שהגיע לנסות ולעזור למתלוננת והפריד בין השניים, הותקף גם הוא על ידי הנאשם במכה לפניו. מיד ובסמוך לכך, הגיעו אחרים להפריד ותפסו את הנאשם. מיד רץ הנאשם בשנית לעבר המתלוננת ומשך בחולצתה ובשערה, עד אשר הגיעו האחרים והפרידו. מיד לאחר האירוע נמלט הנאשם ושהה בבריחה עד שהסגיר את עצמו שלשום והוגש נגדו כתב אישום.

בבקשה למעצר עד תום ההליכים צוין כי בחקירתו אישר כי היה במקום וטען כי היה שיכור וכן אישר כי ניסה להתחיל עם המתלוננת אולם זו קיללה אותו ומשהחל ללכת, החלה לצלם אותו. ביקש שתפסיק לעשות זאת אולם היא רדפה אחריו ונפלה. הוא שלל איומים או אלימות מצדו וכאשר החוקרים הציגו לו את סרטוני מצלמות האבטחה – אמר כי הוא אינו מזהה את עצמו.
______________________________________________________________

עו"ד יאיר בן שטרית

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות