אישום: במשך שנתיים ביצע בן 32 עבירות מין בבת 12

ע"פ כתב האישום, בשנת 2016 הזמין הנאשם, 32, את הילדה להתלוות אליו לתפילה, אך בדרך ביצע בה מעשים מגונים. לאחר מכן אנס אותה במספר רב של מקרים
דניאל בן חמו |
אילוסטרציה envato

לבית המשפט המחוזי בירושלים, הוגש כתב אישום נגד תושב העיר, בן 32, בגין ביצוע עבירות של אינוס, מעשים מגונים ומעשה סדום בקטינה כבת 12 במספר רב של מקרים במשך כשנתיים. הפרקליטות מבקשת להותיר את הנאשם במעצר עד תום ההליכים נגדו. "העבירות המיוחסות למשיב מקימות חשש סביר ששחרורו יסכן את ביטחונו של אדם ואת ביטחון הציבור", נכתב בבקשת המעצר.

על פי כתב האישום, בשנת 2016 יצר הנאשם קשר עם הקטינה, על רקע היכרות עם משפחתה, בשלב כלשהו בערב המתלוננת והנאשם הלכו יחדיו להתפלל בבית הכנסת. בדרך לבית הכנסת הנאשם אמר למתלוננת בכזב שתבוא איתו למחסן שכן הוא צריך לקחת משם משהו, והמתלוננת הלכה עימו.

ביקשה שיפסיק

המתלוננת, כך לפי האישום, אמרה לנאשם כי היא מפחדת מהחושך, אך הנאשם תפס את ידה ואמר לה שלא תדאג שכן הוא איתה. לאחר שהגיעו הנאשם והמתלוננת למחסן, הצמיד הנאשם את המתלוננת לקיר והחל לנשק אותה בפיה, וזאת תוך שהוא מנסה להוריד את הגרביונים ואת התחתונים שהמתלוננת לבשה. המתלוננת בתגובה התנגדה למעשיו של הנאשם, דחפה את ידו והורידה את שמלתה למטה, וכן אמרה לנאשם שהיא במחזור ושמעשיו אינם נעימים לה.

למרות האמור, הנאשם המשיך במעשיו וזאת כאשר הכניס את ידו לתוך חולצתה של המתלוננת ולאחר מכן אמר הנאשם למתלוננת שעליהם לחזור על מנת שלא יבחינו בהיעדרם.

אונס שנמשך שנתיים

בהמשך למקרה החל לקיים עמה יחסי מין, במקומות שונים כגון ביתו, ביתה או בתים שונים בירושלים שבהם עבד בשיפוצים. וזאת במשך פרק זמן של כשנתיים ובתדירות שנעה בין פעם בשבוע לבין מספר פעמים ללא הסכמתה החופשית. שניים מהמקרים אירעו במהלך חתונות האחת של אחותו של הנאשם בבית ההארחה בירושלים והשני בחתונה של קרובת משפחה של הנאשם באולם אף הוא בירושלים.

לצד כתב האישום, מבקשת הפרקליטות להותיר את הנאשם במעצר עד תום ההליכים נגדו. בבקשת המעצר צוין כי "בידי המבקשת ראיות לכאורה להוכחת המיוחס לנאשם, לרבות הודעות המתלוננת, הודעת חבר של המשיב התומך בגרסת המתלוננת וכן הודאה של המשיב בקיום יחסי המין עם המתלוננת אם כי לאחר מכן המשיב חזר בו מהודאתו תוך שהוא מנסה לטעון טענות בדבר נסיבות הודאתו – טענות שהופרכו לאחר מכן. העבירות המיוחסות למשיב מקימות חשש סביר ששחרורו יסכן את ביטחונו של אדם ואת ביטחון הציבור".
________________________________________________________

עו"ד יאיר בן שטרית

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות