תיעוד: ירי במהלך קטטה בין משפחות

המשטרה עצרה את תושב כאוכב, 21, בחשד למעורבות באירוע האלים שהתרחש לפני כ- שבועות. מצלמות האבטחה תיעדו את החשוד עומד מחוץ לבית ויורה מנשקו
נעמה כהן |
יריות ירי נשק אקדח יורים שודד
אילוסטרציה envato

המשטרה עצרה את תושב כאוכב, בן 21, בעקבות מעורבות בקטטה שארעה בכפר לפני כשלושה שבועות, זאת על רקע מאבקי ירושה. בעקבות חקירה מורכבת ואינטנסיבית, הצליחו חוקרי משטרת ישראל לקשור את העצור לירי במהלך הקטטה והשבוע הוגש נגדו כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים.

בשלהי חודש ספטמבר המשטרה נקראה לטפל בקטטה שפרצה בכפר כאוכב על רקע מאבקי ירושה בין בני משפחה. במהלך הקטטה נורו יריות באוויר. השוטרים שהגיעו לזירה עצרו כמה חשודים ופתחו בחקירה. במהלך החקירה המורכבת והאינטנסיבית של חוקרי המשטרה, שכללה איסוף ראיות, שימוש במעבדת מז"פ ותרגילי חקירה מתוחכמים, הצליחו החוקרים לקשור את אחד החשודים לביצוע הירי במהלך הקטטה.

במהלך החקירה ניסו כמה בני משפחה להכשיל את החוקרים כאשר בדרכים שונות ניסו לשבש את החקירה ושינו לעיתים תכופות את עדותם במשטרה. למרות ניסיונות בני המשפחה לחבל בחקירה, הצליחו השוטרים לאסוף די ראיות ולהשלים בימים האחרונים את הפאזל הראייתי כדי לגבש כנגד העצור כתב אישום סגין שימו בנשק ובקשה למעצר עד תום ההליכים.

חשד: חטפו את אחותם ממעון לנשים מוכות

אישה ששהתה במקלט לנשים מוכות בצפון הארץ, נחטפה בשבוע שעבר באיומי נשק בעת שהיתה בסמוך למקום. לאחר מרדף משטרתי של שוטרי מחוז צפון, הצליחו השוטרים לסכל פגיעה באישה ועצרו את ארבעת אחיה של האישה, שלהערכת המשטרה תכננו לרצוח אותה.

האירוע התרחש אתמול בשעות הצהריים המאוחרות, אז התקבל דיווח במשטרה על אישה שנחטפה באיומי נשק והוכנסה בכוח לרכב בגליל. כוחות גדולים של משטרה שהגיעו למקום מצאו אישה שהיתה עימה וסיפרה להם כי היא יצאה עם חברתה מהמעון כדי לקנות אוכל בסמוך למקלט. בשלב מסויים הגיחו שני כלי רכב, ומתוכם יצאו ארבעת אחיה והכניסו אותה בכוח למכונית.

בעקבות הדיווח של החברה, הוזנקו כוחות משטרה רבים, בליווי מסוק, ולאחר מרדף משטרתי הצליחו השוטרים לאתר את אחד כלי הרכב בסמוך למחלף טורעאן ושם נמצאה האישה שהיא נסערת ובוכה. הרכב השני שעל פי החשד היה בחטיפה נעצר בסמוך לכפר מרר.

אחים חמושים

השוטרים השתלטו על שני אחים של האישה ועל שני אחים נוספים שהיו חמושים בנשקי איירספוט שנראה כמו M-16 ובאקדח.

האישה מסרה עדות במשטרה ממנה עלה כי היא גרושה ונכנסה למקלט לנשים מוכות, על מנת להימלט מפני האחים שלה שרצו לפגוע בה בשל אורח החיים שלה והעובדה שהינה גרושה. ארבעת האחים שנעצרו נחקרו בהמשך נכלאו ומעצרם הוארך בבית המשפט.


עורך דין פלילי פאדי אסעד

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות