איש הנדל"ן אלדד פרי הוא הנרצח ברחובות

פרי, 44, שעמד בראש פרי נדל"ן היה נתון בחובות של מאות מיליוני שקלים, נורה למוות ע"י רוכב אופנוע כשהיה בדרכו לבית הכנסת בדרך מרדכי בשיסט בעיר. מותו נקבע במקום
רונן לוי |
זירת הרצח ברחובות, צילום: פלאש 90

אלדד פרי, בעל קבוצת פרי נדל"ן, בן 44, מרחובות, נרצח היום (יום שישי) כאשר היה בדרכו לבית הכנסת על ידי רוכב אופנוע שהמתין לו במקום. היזם ואיש העסקים, דמות מוכרת בעולם הנדל"ן המקומי, נקלע בשנים האחרונות לחובות הנאמדים בכ-324 מיליון שקלים וירד מנכסיו ובמשטרה בודקים האם יש קשר בין קשייו הכלכליים לבין הרצח. במשטרה פתחו בחקירת האירוע והחלו לגבות עדויות מקרובי משפחתו.

הבוקר, סמוך לשעה שש וחצי, התקבל דיווח במוקד מד"א על פצוע מירי בדרך מרדכי בשיסט ברחובות. חובשים ופראמדיקים של מד"א קבעו את מותו של פרי במקום.

פראמדיק מד"א אלון כהן סיפר: "הפצוע שכב מחוסר הכרה במגרש החניה כשהוא סובל מפצעי ירי בגופו. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

אלדד פרי, בעל קבוצת פרי נדל"ן שנרצח הבוקר. צילום: פלאש 90

פרי, דמות מוכרת מעולם הנדל"ן ברחובות, העומד בראש חברת פרי נדל"ן, ירד מנכסיו בשנים האחרונות ונותר חייב מיליוני שקלים לנושים שונים. על פי עדויות, בעת שהיה בדרכו לבית הכנסת המתין לפרי רוכב אופנוע וכאשר זה הגיע לתפילת בוקר וחנה בחנייה, נורה מטווח קצר. רוכב האופנוע נמלט מהמקום.

כוחות משטרה רבים שהגיעו למקום פתחו בחקירה והקימו מחסומים בכל האזור על מנת לנסות ולאתר את היורה אך ללא הצלחה. במקביל אספו השוטרים מצלמות אבטחה מהאזור וכן גבו עדויות מהמתפללים על מנת לבדוק מה הם ראו.

ירד מנכסיו וצבר חובות

הנרצח פרי, הסתבך בשנים האחרונות והחברה שבבעלותו נותרה חייבת כספים לנושים רבים שדרשו את כספם. בחודש אוגוסט האחרון, הנאמנים של החברה החלו לחקור את נסיבות קריסת קבוצת הנדל"ן בשל תלונות של רוכשי דירות כי הם רומו בשיטות שונות והעבירו כספים לחברה במסווה של הלוואות לניסיון לשקם אותה. ההערכות, דיברו על כך שפרי היה מעורב בגלגול צ'קים סחירים בסך מצטבר של מאות מיליוני שקלים, מכספי קבוצות הרכישה עבורם שילמה החברה ריביות של עשרות אחוזים.

רק בעת כניסת החברה להקפאת הליכים, לפני כשנה הבינו את גודל החובות של החברה פרי נדל"ן שעמדו על יותר מחצי מיליארד שקלים וחובותיו האישים של פרי עצמו היו בסך של כ-324 מיליון שקל.

נגד פרי הוגשו כ-40 תביעות חוב מחברות ונושים פרטיים והוגשה בקשה למימוש בית המגורים הפרטי שלו ברחובות, בית צמוד קרקע שיושב על שטח של יותר מחצי דונם שבו חמישה חדרים, בגודל של כ-366 מ"ר בנוי ובשווי 6.5 מיליון שקלים. בנוסף ביקשו לממש את הנכס של גרושתו ברחובות דירת לופט בת שישה חדרים בשטח של 167 מ"ר, בשווי של כ-3 מיליון שקלים.


עו"ד בן מעוז

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות