צפו בתיעוד: איים בסכין על עובד בתחנת דלק

לקוח בתחנת הדלק, בן 25 מנתניה, כעס על שהתבקש לשלם בטרם יתדלק ושלף סכין קומנדו, אך העובד לא איבד עשתונות והשפריץ עליו עם מטף
רונן לוי |
תחנת דלק, ארכיון. צילום: פלאש 90
תחנת דלק, ארכיון. צילום: פלאש 90

מתדלקים בתחנת דלק ובחנויות הנוחות, לא פעם מאוימים על ידי הלקוחות, מתדלק שאויים בסכין על ידי אחד הלקוחות, לא יצא פראייר והתיז עליו עם המטף. אתמול (יום ד') הוגש נגד הלקוח, בן 25 מנתניה כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים.

על פי כתב אישום שהוגש הנאשם נעצר לאחר שאיים באמצעות סכין קומנדו על המתדלק בתחנת דלק ברחוב פנקס בנתניה. בכתב האישום צוין, כי המתדלק דרש מהנאשם כי ישלם עבור תדלוק קודם שביצע ובתגובה שלף הנאשם את הסכין ואיים על המתדלק.

אתמול כאמור הוגש כתב אישום בעבירות של איומים והחזקת סכין ולכתב האישום צורפה בקשה למעצר הנאשם עד תום ההליכים.

עצורים הואשמו: דקרו שניים בבית המעצר

מוקדם יותר היום (יום ה') פורסם כי לבית המשפט המחוזי בירשולים הוגש כתב אישום נגד יוסף מבורך בראנץ חדד, בן 20 ואביאור פרטוש בן 25, תושבי חולון, בגין חבלה בכוונה מחמירה והחזקת סכין שלא כדין, זאת לאחר שדקרו שני עצירים אחרים בעודם עצורים בבית המעצר במגרש הרוסים.

על פי כתב האישום, לפני כעשרה ימים, יצאו הנאשמים לטיול בחצר בית המעצר עם שלושה עצורים נוספים. בשלב מסוים חדד, פנה לשוחח בטלפון הציבורי שהיה בחצר, ובסמוך לאחר מכן נכנסו לחצר פרטוש, שלושת העצורים הנוספים והנפגע. מסיבה שאינה ידועה למאשימה ניגש הנפגע אל חדד והחל ביניהם עימות, במסגרתו הכה הנפגע את חדד באמצעות אגרוף.

בהמשך לכך, כך תואר בכתב האישום, התפתחה קטטה בין חדד לנפגע שכללה דחיפות ואגרופים. פרטוש הצטרף לחדד והחל להכות בנפגע, בעוד שאחד מהעצורים הנוספים שהיו בחצר ניסה להרחיק אותו ולהפריד בניהם.

קטטה שיצאה משליטה

במהלך הקטטה, בעוד שחדד והנפגע אוחזים זה בזה, פרטוש הוציא מתוך מכנסיו חפץ חד משונן ומאולתר והחל לנסות ולדקור את הנפגע בראשו ובפלג גופו העליון באמצעות החפץ החד, מספר פעמים, ובסופו של דבר דקר את הנפגע בראשו באמצעות החפץ החד.

גם פציעתו של העצור לא הפסיקה את הקטטה והנפגע החל לדחוף את חדד שבמקביל, הוציא גם הוא מתוך מכנסיו חפץ חד משונן וניסה לדקור את הנפגע בבטנו, אולם החפץ החד נפל מידיו. וחדד השליך לעברו פח אשפה אשר היה בחצר, תפס אותו ואחז בגופו, בעוד פרטוש ניגש לנפגע ודקר אותו בצווארו.

לבסוף, נכנסו לחצר סוהרים של בית המעצר והקטטה בין הנאשמים לנפגע נפסקה והתפתחה קטטה בין הנאשמים לעציר נוסף, במהלכה דקרו הנאשמים את העציר בראשו ובצווארו באמצעות חפצים חדים מאולתרים שהיו ברשותם.


עו״ד פלילי ניר ליסטר

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות