פליט הריאליטי נאשם: שדד אלפי שקלים מבנק הדואר

לפני כשעשור השתתף צבי פורטל, 44 מאשקלון, בתוכנית "האח הגדול" וכעת הוא נאשם כי הגיע לסניף דואר כשהוא מתחזה לפועל בניין, שדד אלפי שקלים ונמלט
דניאל בן חמו |
צבי פורטל. צילום: רונן אקרמן

לבית המשפט המחוזי מרכז הוגש כתב אישום כנגד צבי פורטל, בן 44 מאשקלון, בגין עבירת שוד, זאת לאחר שביצע שוד בסניף דואר בראשון לציון באמצעות אביזר הנחזה לאקדח. פורטל השתתף בעבר, לפני כעשור, בתוכנית המציאות "האח הגדול" וגם היה בן זוגה של מתמודדת נוספת בתוכנית, אביבית בר-זוהר. הפרקליטות מבקשת לעצור אותו עד תום ההליכים נגדו.

על פי הנטען בכתב האישום, הנאשם הגיע לסניף דואר בעיר ראשון לציון כשהוא לבוש בגדים כהים, אפוד זוהר ולראשו קסדה. הנאשם המתין מחוץ לסניף עד מספר דקות לפני סגירתו, ובשעה שלא היו בו לקוחות. אז נכנס הנאשם לסניף, כיוון מבעד לחלון השירות גליל שחור הנחזה לאקדח לעבר העובדות ומנהל הסניף ששהו במקום, ודרש מהם "את הכסף". בתגובה, הוציא מנהל הסניף סכום של כ- 5,500 שקלים בשטרות והניחו על הדלפק. הנאשם לקח את הכסף המזומן, יצא מהסניף, חזר לרכבו ועזב את המקום.

בפרקליטות ציינו כי מדובר באירוע מתוכנן מראש לפרטי פרטים כאשר פורטל הגיע למקום, מחליף בגדים ברכב ומתצפת על הדואר במשך כ-22 דקות, מוודא כי אין לקוחות בסניף ודקות לפני סגירתו מבצע את השוד. לצורך ביצוע השוד הצטייד בחפץ הנחזה לקנה אקדח על מנת להטיל מורה על עובדי הדואר שיתנו לו את הכסף.

הרכב אוכן בזירה

עוד ציינו כי על מנת שלא לעורר כל חשד, מתחזה המשיב לפועל בלבוש של אפוד זוהר וקסדה וזאת על מנת שלא לעורר חשד לבגדיו הארוכים בצהריי חום ספטמבר והוא היה לבוש בבגדים ארוכים על מנת להסתיר את הקעקועים על ידיו.

בידי התביעה ראיות לכאורה להוכחת אשמתו של הנאשם בין השאר עדויות מהם עולה כי הוא המשתמש היחיד ברכב, אותו שוכר מחבר לעבודה, צילומי מצלמות בסמוך לדואר, בהם נראה הרכב מגיע למקום והמשיב יוצא ממנו ולאחר מספר דקות חוזר לרכב ונוסע מהמקום.

עוד בידי התביעה צילומי מצלמות אבטחה המתעדים את הנאשם נוסע ברכבו לרחוב דוידזון. צפייה במצלמות שללה את האפשרות שרכב אחר מלבד רכב הנאשם הוא שחנה ברחוב דוידזון, גם איכוני מספר הטלפון שלו מיקמו אותו בזירת השוד ובמכוניתו נמצאו בגדים הדומים לבגדים שלבש בזמן השוד. הוא עצמו הודה כי הגיע ברכבו לחניית הדואר שם פגש בגינה סמוכה אדם, שאינו מעוניין למסור פרטיו, שנתן לו פרח חשיש.

_______________________________________________________________________

עו״ד פלילי ניר ליסטר

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות