עונש מקל לנאשם שנטל חלק בפרשת סרסרות ותפעול בתי בושת

עמדת סנגורו של הנאשם, עו"ד מור ברכה התקבלה בשימוע שהתקיים בפרקליטות ובעקבות זאת תוקן כתב האישום והסדר טיעון, הכולל ענישה מינורית, הושג בין הצדדים
זנות בתל אביב, צילום: פלאש 90 (למצולמים אין קשר לנאמר בידיעה)
צילום: פלאש 90 (למצולמים אין קשר לנאמר בידיעה)

שופט בית משפט השלום בתל אביב, ירון גת, אימץ את הסדר הטיעון וכלל ענישה מוסכמת של חודשיים מאסר, מתוכם חודש אחד בחופף לעונש מאסר קיים, על תושב תל אביב בן 53, שהורשע בסיוע לסרסרות, זאת לאחר שבמסגרת שימוע הפרקליטות קיבלו את כל טענות הסנגור עו"ד מור ברכה דבר שהוביל לתיקון משמעותי בכתב האישום לצד ענישה מינורית.

על פי כתב האישום, במשך כארבע שנים, החזיק וניהל הנאשם, ביחד עם אחרים, רשת של בתי עסק לשם עיסוק בזנות, בדירות שונות בערים בת-ים ואשדוד. בשנת 2018, הועסק הנאשם על ידי נאשם אחר בעל היסטוריה פלילית עניפה, בבתי הבושת בעיר בת ים. במסגרת העסקתו, נטל הנאשם חלק בתפעול פעילות בתי הבושת, בכך שאסף את כספי האתנן מהנשים שהועסקו בזנות, והעבירם לנאשם, וזאת בתדירות של פעמיים בשבוע. הנאשם הפסיק תעסוקתו אצל הנאשם מיוזמתו, כעבור מספר חודשים.

עו"ד מור ברכה
עמדתו התקבלה. עו"ד מור ברכה

כאמור, במהלך השימוע שנערך לנאשם בפרקליטות הצליח הסנגור עו"ד ברכה, להגיע להסדר טיעון מקל שלפיו הנאשם יורשע על פי הודאתו בכתב האישום מתוקן שגובש לאחר הליך שימוע, והפרקליטות תעתור במשותף לעונש של 2 חודשי מאסר לריצוי בפועל, כאשר מתוכם חודש אחד ירוצה בחופף לעונש המאסר שמרצה הנאשם כעת במסגרת תיק אחר.

עו"ד מור ברכה: "חלקו בפרשה היה מינורי"

בדיון בו הוצג ההסדר, נאמר על כי מדובר בפרשה גדולה של סרסרות במסגרתה עומדו אחרים לדין ונידונו לתקופות מאסר ממושכות. הנאשם הודה בהזדמנות הראשונה וחסך בזמן שיפוטי, חלקו בביצוע העבירה היה מצומצם.

הסנגור עו"ד מור ברכה הוסיף: "חלקו בפרשיה הזאת אל מול המעורבים האחרים הוא מינורי, הגם שהוצע לנאשם להעמיק את פעילותו הפלילית במסגרת הפרשיה הוא סירב באופן אקטיבי מספר רב של פעמים, וכן סיום חלקו בפרשיה נעשה מיוזמתו".

השופט ירון גת, קיבל את הסדר הטיעון וציין בין השאר את הודייתו וקבלת האחריות, החסכון בזמן שיפוטי ונסיבותיו האישיות, חלקו המשני יחסית בפרשה, הן מבחינת אופי הפעילות והן מבחינת משכה, וכן בהתחשב בחלוף הזמן מאז ביצוע העבירות ועד היום. "אני מוצא לנכון לכבד את ההסדר, שהינו סביר בנסיבות העניין ומאזן נכונה בין האינטרס הציבורי לבין אינטרס האישי של הנאשם", כתב השופט גת בגזר הדין.

לאתר מור ברכה – משרד עורכי דין לחצו כאן.


לצפייה ודירוג כבוד השופט ירון גת


עורך דין פלילי מור ברכה

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות