הסדר טיעון עם בן ה-17 שפרץ לבית בדרום ותקף מינית בת 10

לביהמ"ש המחוזי לנוער בב"ש הוגש ההסדר שבמסגרתו הודה הנער, תושב הפזורה הבדואית, במיוחס לו. המדינה הגיעה להסכמות בתיק על מנת שלא להעיד את הילדה
אייל חן |
אילוסטרציה envato

לבית המשפט המחוזי לנוער בב"ש הוגש הסדר טיעון במסגרתו הודה נאשם, נער תושב הפזורה הבדואית בנגב, בן 17, בביצוע עבירות התפרצות למקום מגורים, ניסיון למעשה סדום ומעשה מגונה כלפי קטינה מתחת לגיל 16 שלא בהסכמתה החופשית. המדינה הגיעה להסדר על מנת שלא להעיד את הילדה.

על פי כתב האישום, הנאשם הגיע באישון לילה, יחד עם שניים נוספים, אחד מהם נער בן 16, לישוב בדרום הארץ. שני הקטינים התפרצו לאחד הבתים בישוב, בזמן שבני הבית ישנו בחדריהם, ואילו השותף הבגיר נותר לחכות להם ברכב. בשלב מסוים, נכנס הנאשם לאחד מחדרי השינה בו ישנו באותה העת קטינה בת 10 ואחיה הקטנים.

משפחת  הקטינה הסכימה להסדר הטיעון

הנאשם, כך על פי הודאתו, התיישב ליד הקטינה, אשר שהתה במיטתה והייתה ערה באותה העת, ונישק אותה בחוזקה בפניה. הילדה שאלה את הנאשם לפשר מעשיו והוא אמר לה "אל תדאגי", אך חרף זאת ביצע הנאשם בקטינה ניסיון למעשה סדום.

לאחר מכן, יצא הנאשם מהחדר והקטינה קראה לאביה. הנאשם והקטין הנוסף יצאו מהבית, רצו אל הרכב בו המתין להם השותף הבגיר ועזבו את המקום. ההסדר נערך על דעת משפחתה של הקטינה ומאחר שמדובר בנאשם קטין, קיימת חובת תסקיר שירות המבחן בעניינו.

חינוך מיני: מורה בישיבה הורשע במעשים מגונים בתלמיד

השבוע הרשיעה שופטת בית משפט השלום ברחובות, אדנקו סבחת-חיימוביץ, את אלעד מלמד, מורה כבן 30, במעשים מגונים בקטין מתחת לגיל 14, אותם ביצע בהזדמנויות שונות בתלמידו הקטין במסגרת תפקידו כמורה למתמטיקה בישיבה. “עסקינן במורה שניצל את מעמדו וביצע סדרה של פגיעות מיניות בתלמידו, תלמיד ישיבה. הנאשם נגע שוב ושוב בגופו של המתלונן, כשהוא מנצל מצבים של נגישות של מורה לתלמיד, כדי לגעת בגופו של המתלונן בהפסקות ובשיעורים, תוך ניסיון לנרמל את המעשים ולשוות להם אופי שאינו חריג או פסול. היחס המועדף למתלונן, הרצון בקרבתו, האמירה שנלוותה למגע במפשעה, איבר אינטימי, הדיבור על גופו החזק של המתלונן וכו מלמדים היטב, כי המעשים בוצעו במטרה להגיע לגירוי או סיפוק מיני”, לשון הכרעת הדין.

על פי כתב האישום, מלמד עבד כמורה למתמטיקה לתלמידים בכיתות ז’-ט’. במספר מועדים שונים נהג הנאשם ללטף ולגעת במקומות שונים בגופו של אחד מתלמידיו, קטין מתחת לגיל 14, וכן לשלב את ידו ביד הקטין במהלך הפסקות שבין השיעורים.

“זה כיף לך?”

בין היתר אחת הפעמים, בתום שיעור מתמטיקה שהעביר, ביקש מלמד לשוחח עם הקטין וחברו ולשם כך הורה להם להישאר בכיתה. לאחר שיתר התלמידים יצאו מהכיתה סגר מלמד את הדלת והורה גם לחבר לצאת כך שיישאר לבדו עם הקטין. מלמד שוחח עם הקטין תוך שהוא מתקרב אליו ואז החל לעסות את הקטין באמצעות אגודליו באזור מפשעתו כשהוא מחייך ולוחש באוזנו “זה כיף לך שאני נוגע בך?”. הקטין השיב למלמד כי ‘לא כל כך נעים לו’ ואילו מלמד שאל בתגובה ” למה”?. הקטין השיב כי הדבר מטריד אותו.

חרף תגובתו של הקטין, כך לפי האישום, המשיך מלמד לעסות את מפשעתו וכן ליטף את המתלונן בבטנו, ברגליו, בידיו ובצווארו ואמר לו “יש לך גוף חזק”. כל אותה העת שאל הקטין את מלמד מספר פעמים אם יוכל ללכת לביתו עד אשר מלמד נעתר ואישר לו לעזוב את המקום.


עו"ד בן מעוז

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות