אישום: גילחו את שיערו של העובד משום שיצא לפני הזמן

מנהלת תחנת דלק בת"א, ורד הירש נאשמת ביחד עם עובדיה, אחמד מוחסן וראנו אזימז'נוב, בסחיטה באיומים של עובד שהודיע כי הוא עוזב את המשמרת בטרם הסתיימה
מעיין לביא |
עובד התחנה שנסחט - לפני ואחרי גילוח שיערו. צילום באדיבות המשטרה

לבית משפט המחוזי בתל אביב, הוגש כתב אישום כנגד אחמד מוחסן, ראנו אזימז'נוב וורד הירש בין היתר בגין תקיפה הגורמת חבלה, סחיטה בכוח איומים – כל אחד על פי חלקו. זאת לאחר שתקפו וגילחו את ראשו של עובד, שעזב את עבודתו בתחנת הדלק, שבניהולה של הירש, כ-20 דקות לפני סוף המשמרת.

על פי כתב האישום, המתלונן עבד בתחנת דלק בת"א אשר מנוהלת על ידי הירש (אשר גם בעלת הזיכיון), באחת המשמרות התקשר המתלונן להירש כ-20 דקות לפני סיום המשמרת והודיע לה כי בכוונתו לעזוב למרות שמשמרתו טרם הסתיימה. בתגובה, איימה הירש על המתלונן, ואמרה לו שתגרום לכך שמוחסן "ישלח אותו לבית חולים" וכן ש"תביא לו כדור בראש". על אף האמור, עזב המתלונן את המקום.

פגישה לילית בפארק הירקון

יום למחרת, בשעות הלילה המאוחרות, כך לפי כתב האישום, יצרה אזימז'נוב קשר עם המתלונן והציעה לו להיפגש, המתלונן נענה בחיוב והיא אספה אותו מביתו לפארק הירקון. בפארק המתין להם מוחסן שהחל לתקוף את המתלונן בין היתר באמצעות בעיטות וסטירות, תוך כדי שהוא שואל את המתלונן מדוע הוא פוגע בפרנסתה של הירש.

בשלב מסוים, כך תואר, עזבה אזימז'נוב את המקום ומוחסן המשיך לתקוף את המתלונן בין היתר גילח את כל שערות ראשו באמצעות מכונת תספורת, שרכש מבעוד מועד. לאחר צילם מוחסן, את ראשו המגולח של המתלונן ושלח את הצילומים לאזימז'נוב אשר שלחה אותם להירש. מוחסן אף הורה למתלונן להתנצל טלפונית בפני הירש על שעזב את המשמרת טרם סיומה. בשלב זה אישרה הירש לשחרר את המתלונן ובסמוך לכך שבה אזימז'נוב למקום.

כאשר המתלונן ניסה לעזוב את המקום, מוחסן מנע זאת ממנו בכוח, תוך שהוא שב ותוקף את המתלונן. מוחסן אף דורש מתלונן כי ישלם לו סך של 3,000 שקלים, תוך שהוא מאיים עליו, כי אם לא יעשה כן הוא יגלח את גבותיו. לאחר דין ודברים הסתפק מוחסן בסכום של 1,000 שקלים.

מספר ימים לאחר האירוע התקשר ו.נ עובד נוסף בתחנה אל המתלונן, כאשר מוחסן נכח לידו. במהלך השיחה, ביקש המתלונן מו.נ כדורי שינה. בתגובה, הנחה מוחסן את ו.נ לבקש מהמתלונן לבטל את תלונתו במשטרה בתמורה. המתלונן השיב בחיוב ובצהרי היום התייצב בתחנת המשטרה במטרה לחזור בו מתלונתו, אולם לבסוף התחרט ולא ביטל.

הפרקליטות: "אכזריות ואלימות קשה"

במקביל לכתב האישום הוגשה בקשת מעצר עד תום ההליכים נגד מוחסן, בה צוין כי: "נגד המשיב קמה עילת מעצר, נוכח האלימות והאכזריות הרבה בה נהג המשיב כלפי המתלונן. כאמור, המשיב תקף את המתלונן ללא רחמים, וכן השפיל וביזה אותו בכך שגילח את כל שערות ראשו. מסוכנותו של המשיב מתעצמת נוכח העובדה שאף שלאחר שנאשמת 3 הורתה לו לשחרר את המתלונן, לאחר שהאחרון התנצל בפניה, הוא בחר שלא לעשות כן, המשיך לתקוף ולהכות אותו, ואם לא די בכך, סחט ממנו בכוח סך של כ-1,050 שקלים".

למוחסן יוחסו עבירות תקיפה הגורמת חבלה של ממש בנסיבות מחמירות (בחבורה), סחיטה בכוח והדחה בחקירה לאזימז'נוב יוחסו עבירות תקיפה הגורמת חבלה של ממש בנסיבות מחמירות (בחבורה), סיוע לסחיטה בכוח ושיבוש מהלכי משפט ולהירש יוחסו עבירות תקיפה הגורמת חבלה של ממש בנסיבות מחמירות (בחבורה) ואיומים.


עו"ד אמיר מורשתי

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות