קורס הכנה לבחינות ההסמכה: משרדי עוה"ד יממנו את עלות הקורס

חברת LAWYERS פתחה מכינה ללימודים לבחינות הלשכה; כ-50 פירמות ישלמו עבור המתמחים המועסקים אצלם, גם במשרד המשפטים שוקלים לממן את עלותו
מערכת אוביטר |
לומדת כותבת
אילוסטרציה

חברת LAWYERS פתחה בימים אלו מכינה שמטרתה להכין מתמחים בלימודי משפטים לקראת בחינות ההסמכה של לשכת עורכי הדין. כעת מתברר כי כ-50 משרדי עורכי הדין, שהבינו את חשיבות ההכנה לקראת בחינת ההסמכה, החליטו לממן את עלות הקורס עבור המתמחים המועסקים במשרדם.

מסלול הלימודים שמציעה חברת LAWYERS מטרתו להכין את המתמחה לבחינה החשובה והמשמעותית ביותר בלימודי המשפטים – בחינות ההסמכה של לשכת עוה"ד. בהתאם לסטטיסטיקה העגומה ולפיה ישנו אחוז גבוה של נכשלים בבחינה, צפויה המכינה להכין באופן מקצועי ויעיל את המתמחים לקראת הבחינה בכדי לשפר את הסיכוי של אותם המתמחים לעבור אותה בהצלחה.

מסלול הלימודים המוצע במכינה עתיד להתפרס על כל תקופה של 18 חודשים, ולמעשה במשך כל תקופת ההתמחות – ללא תוספת מחיר.

עו"ד רועי ביטון, מייסד (במשותף) של LAWYERS

משרד המשפטים שוקל מימון למתמחים

בקורס הראשון ילמדו כ-450 נבחנים בבחינות הלשכה. קורס ההכנה של החברה פותח על יסוד ידע ומומחיות משפטית גבוה ובליווי הוועדה האקדמית של החברה, תוך ניתוח של הצרכים האקדמאים והפרקטיים של הנבחנים בבחינות הלשכה במתכונת החדשה שלה.

כ-50 משרדי עורכי דין גדולים, בינוניים ומשרדי בוטיק יממנו למתמחים המועסקים במשרדיהם את עלות קורס הכנה לבחינות הסמכה של לשכת עורכי הדין. גם במשרד המשפטים שוקלים בימים אלו לממן ל-565 המתמחים בפרקליטות את עלות קורס הלימוד לקראת בחינות ההסמכה של הלשכה.

חברת "LAWYERS" פתחה בימים אלו מכינה ללימודים לבחינות ההסמכה לשכת עו"ד. מסלול הלימודים יתפרס על כל תקופת 18 חודשים של התמחות- ללא תוספת מחיר.

הוועדה האקדמית המייעצת של "LAWYERS", בראשותה של פרופ' גבריאלה שלו ועו"ד בכירים ביניהם עו"ד ציון אמיר, עו"ד בועז בן צור, עו"ד פנחס רובין ועוד, ממליצה למתמחים ללמוד את הפרקטיקה בנושא דין מהות ומטלות הכתיבה לאורך כל תקופת התמחות, וכך להגדיל בעשרות אחוזים את הסיכוי לעבור את הבחינות.


עו"ד רועי ביטון

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות