סגן חדש ליו"ר לשכת עורכי הדין: עו"ד ברק נבות

יו"ר לשכת עוה"ד, אבי חימי, הודיע לעו"ד ברק נבות, המתמחה בביטוח לאומי, על מינויו לתפקיד. עו"ד נבות: "זכות גדולה עבורי. נמשיך לקדם את פעילות הלשכה"
עו"ד ברק נבות

עו"ד ברק נבות, המתמחה בדיני הביטוח הלאומי והמשמש כיו"ר (משותף) בוועד ביטוח לאומי ארצית בלשכת עורכי הדין התבשר השבוע על מינויו לתפקיד סגן יו"ר לשכת עורכי הדין. עו"ד נבות קיבל את הבשורה על מינויו החדש מיו"ר הלשכה, עו"ד אבי חימי.

"אני מתכבד להודיעך בזאת", כתב עו"ד אבי חימי לעו"ד נבות, "על מינויך לכהונת סגן ראש לשכת עורכי הדין בישראל. תפקיד סגן ראש לשכת עורכי הדין, הינו בעל חשיבות רבה ויש בו כדי להשפיע השפעה של ממש על פעילותה של לשכת עורכי הדין בפרט ועל מקצוע עריכת הדין בכלל".

עוד הוסיף עו"ד חימי במכתבו: "אני סמוך ובטוח כי תמלא את תפקידך על הצד הטוב ביותר, תוך שנשתף פעולה יחד למען ציבור עורכי ועורכי הדין בישראל, וזאת, באמצעות עשייה ברוכה ופורייה. אני מאחל לך הצלחה רבה בתפקידך".

עו"ד ברק נבות התמנה לתפקיד סגן יו"ר הלשכה. כתב המינוי

ממקימי מחוז מרכז של הלשכה

עו"ד ברק נבות היה בין מקימי מחוז מרכז של לשכת עורכי הדין. בעבר כיהן כיועץ משפטי חיצוני למוסד לביטוח לאומי והוא בעל ניסיון רב בתחום. הוא עומד בראש משרד עורכי הדין ונוטריון ברק נבות המתמחה בדיני המוסד לביטוח לאומי, רשלנות רפואית, נזקי גוף, נזיקין, תאונות עבודה, תאונות דרכים, תביעות נגד קצין התגמולים (משרד הביטחון) ונגישות.

עו"ד נבות התייחס למינויו לסגן ראש לשכת עורכי הדין בישראל בעמוד הפייסבוק שלו. "זו זכות גדולה עבורי", כך כתב, "לעמוד לצידו של ראש לשכת עורכי הדין בישראל ולהמשיך ולקדם את פעילותה של הלשכה לטובת כלל החברות והחברים".

עוד הוסיף: "אני מודה לעו"ד אבי חימי על האמון אותו הוא נותן בי מזה שנים וכן ליו"ר מחוז המרכז, עו"ד רומי קנבל על הפירגון והתמיכה. מחוז המרכז קרוב מאוד לליבי ואני גאה על הזכות שהיתה לי להמנות עם חלק ממקימיו. מאז פרח המחוז, התרחב, שגשג ומהווה דוגמא ומופת לפעילות הלשכה, גם בעיתות המשבר הפוקד את מדינתנו ועל כך אני מלא בגאווה".


עו"ד נזיקין ברק נבות

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות