חשד: מטפלת שיכורה הכתה את הפעוט ברחוב

ביהמ"ש האריך ב-3 ימים את מעצרה של האישה, החשודה בתקיפת הילד בן ה-3 עליו שמרה. היא נעצרה בעקבות דיווח של עדת ראייה שהבחינה מה מטלטלת את הפעוט ותארה את המקרה כך שנראה שמטפלת שיכורה הכתה את התינוק
רונן לוי |
אילוסטרציה

שופט בית משפט השלום בתל אביב, עלאא מסארווה, האריך היום (יום ג') בשלושה ימים את מעצרה של מטפלת בחשד כי תקפה פעוט בן 3 שעליו שמרה, ככל הנראה כשהיא תחת השפעה אלכוהול.

מטפלת שיכורה

האישה נעצרה בעקבות ערנותה של עדת ראיה שהבחינה בה מטלטלת את הילד והתקשרה לדווח על כך למשטרה. "קיים חשד סביר כי החשודה ביצעה את המיוחס לה", אמר השופט בדיון בעניינה.

על פי תלונתה של עדת הראייה, היא הבחינה בחשודה שמובילה בעגלת תינוק ילד כבן שלוש ומנערת אותו בחוזקה. העדה מצאה לנכון להתקשר למשטרה והזעיקה למקום שוטרים. השוטרים שהגיעו למקום שוחחו עם המטפלת אך זו לא הבינה מה רוצים ממנה. גם אמו של הילד הגיעה למקום האירוע. על גופו של הילד נמצאו חבלות קשות וחבורות. האם סיפרה שכשעזבה את הילד בבוקר לא היו עליו כלל סימנים. עוד מסרה האם כי החשודה במשך שנים משמשת כמטפלת ועוזרת בגן, ויש יחסי אמון מלאים בין האם לחשודה.

תקיפת חסר ישע

החשודה הכחישה שהיא זו שגרמה לחבלות על גופו של הילד. לגרסתה הילד רצה לאכול משהו מתוק, וכשסירבה לבקשתו הוא התחיל להשתולל. לדבריה, משום שצעדו ברחוב ז'בוטינסקי הסואן וכדי למנוע סכנה לה ולילד היא חגרה אותו בעגלה.

היום (יום ג') בבית משפט השלום בתל אביב, טענו נציגי המשטרה כי המטפלת חשודה בעבירות של תקיפת חסר ישע וגרימת חבלה על ידי אחראי. נציג המשטרה בדיון הציג לבית המשפט את התמונות וציין כי מדובר "בתמונות מזעזעות".

מנגד, הסנגור ביקש לשחרר את המטפלת למעצר בית ואמר: "האירוע שמדובר בו בבקשה הוא אירוע נקודתי. מה שקרה בו היא נתנה לזה הסבר מאוד הגיוני. המילה טלטול היא מילה גמישה. לא מיוחס לה תקיפה. מיוחס לה מעשה שיכול להיות נורמלי בנסיבות הנתונות. הילד השתולל מסיבה כזו או אחרת וכל זה ברחוב סואן, וצריך לפעמים לקשור ילד כזה".

השופט עלאא מסארווה, שהאריך את מעצר המטפלת בשלושה ימים קבע כי קיים חשד סביר שהיא ביצעה את המיוחס לה ולמרות שהחשודה נטולת עבר פלילי, קיימת עילת מעצר מסוג מסוכנות ואף חשש לשיבוש.


לצפייה ודירוג כבוד השופט עלאא מסארווה

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות