חשד: פרופסור מוכר לגסטרולוגיה ביצע עבירות מין במטופלות

בתום חקירה סמויה עצרה המשטרה את הרופא הבכיר מאזור המרכז, המנהל יחידה בבית חולים. בין היתר הוא חשוד באונס של קטינה בת פחות מ-14 שהגיעה אליו לטיפול וכן עבירות מין במטופלות נוספות
דניאל בן חמו |
טיפול רפואי
אילוסטרציה

המשטרה עצרה הבוקר (יום א') בתום חקירה סמויה, רופא בכיר לגסטרולוגיה מאזור גוש דן, מנהל יחידה בבית חולים, בחשד לפגיעה מינית לאורך שנים במטופלות, חלקן קטינות, במסווה של אבחון וטיפול רפואי.

הבוקר בתום חקירה סמויה בת כחודשיים, רופא בכיר תושב המרכז בן 64, נעצר בחשד לביצוע עבירות מין במספר קורבנות, לרבות חשד לאינוס קטינה מתחת לגיל 14, בעת שאלה הגיעו אליו לקבל טיפול רפואי. ראשיתה של הפרשה, עם קבלת תלונות במשטרה, לצד איתור ואיסוף עדויות ממספר נשים נוספות, מהן עלה החשד כי הרופא הבכיר, העובד בביה"ח במרכז הארץ וכן בקליניקה פרטית, ביצע בהן עבירות מין שונות, תוך הצגת "המגע" כהליך אבחון וטיפול לכאורה נדרש.

חשד לעבירות מין שהתבצעו במשך שנים

כאמור, עם התפתחות החקירה הסמויה, בליווי הפרקליטות הגיעו חוקרי מרחב איילון לנשים נוספות מכל רחבי הארץ, בגירות וקטינות, אשר עפ"י החשד נפלו קורבן, הן כמטופלות והן כבעלות קשר משפחתי למטופלים. בתום איסוף ראיות במישור הסמוי ועם מעבר החקירה הבוקר לשלב הגלוי, עצרה המשטרה את החשוד, לצד חיפוש ותפיסת מסמכים וממצאים העשויים להיות רלוונטים לחקירה, כמו גם היערכות לבחינת תלונות נוספות, ככל שייתקבלו נוכח הפרסום .

בהתאם לממצאי החקירה וצורכיה, בכוונת המשטרה והפרקליטות להביאו מחר אל בימ"ש השלום ת"א, לדיון בבקשה להאריך את מעצרו.

המדובר במומחה בעל שם עולמי בתחום של מחלות מעי דלקתיות והפרעות אכילה בתינוקות וילדים. הוא מוביל מספר מחקרים בינלאומיים בתחום מחלות המעי הדלקתיות בילדים, ביניהם תכנן ומנהל מחקר רב-מרכזי עם 17 מרכזים רפואיים מאירופה וישראל, על מחלת קרוהן בילדים.

אישום: הציע טרמפ ואנס

במקרה נוסף שפורסם לאחרונה, נאשם מוניר אבו מדיעם, בן 24 מרהט, בעבירות של אינוס, מעשה סדום, גניבה, הדחה בחקירה, והחזקת סם מסוכן לצריכה עצמית.

על פי עובדות כתב האישום, שהגישה פרקליטות מחוז דרום נגד הנאשם לביהמ"ש המחוזי בבאר שבע, הוא הסיע צעירה כבת 22 מבאר שבע, בעל אותה בכוח, מספר פעמים, ביצע בה מעשה סדום תוך שהוא תוקף אותה מספר פעמים וגורם לה לחבלות גופניות. בנוסף, הנאשם גנב מאת המתלוננת סכום של 400 שקלים שהיו בכיסה.

המתלוננת הגיעה לבית החולים סורוקה שם ביקשה סיוע מחיילים שהיו במקום ואלה הזעיקו את המשטרה. בנוסף, ברכבו של הנאשם נתפס סם מסוכן מסוג קנבוס לצריכה עצמית. הפרקליטות ביקשה לעצור את הנאשם עד תום ההליכים נגדו.

בן 20 נאשם באונס בת 13

במקרה נוסף הוגש לבית משפט המחוזי בירושלים כתב אישום, נגד ארן ביבס, תושב נתניה, בן 20, בגין עבירות מין בקטינות ובין היתר, אינוס נערה כבת 13 וחצי, החזקת חומרי תועבה, והדחת קטין לסמים. הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרו עד לתום ההליכים נגדו.

נגד ביבס הוגש כתב אישום המייחס לו עבירות מין, בהן אונס, כלפי שתי קטינות כשהיו כבנות 13 וחצי. בין השאר, נטען באישום, כי בחלק מהפעמים בהם בעל הנאשם את הקורבן ולא פחות מ 4 הזדמנויות שונות, צילם ביבס באמצעות מכשיר הטלפון הנייד שלו סרטונים, בזמן שהשניים עירומים ובעוד הנאשם הוא מבצע בה מעשי אינוס.

ביבס, כך פורט, שמר את הסרטונים האמורים בתיקיית גלריית המדיה במכשיר הטלפון הנייד שלו. במספר הזדמנויות במהלך המפגשים, הנאשם הציע לה לעשן קנאביס, ובשתי הזדמנויות היא הסכימה ועישנה קנאביס שהנאשם סיפק לה.


עו"ד מיכאל כרמל

 

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות