מה שקורה בחו"ל: כך תצלחו חקירה פלילית מחוץ לגבולות המדינה

העידן הגלובאלי מאפשר לראות עולם, אך לכל מדינה חוקים משלה. אז מה עושים אם זומנת לחקירה פלילית או נפתח נגדכם הליך פלילי בחו"ל? מה כדאי ומה אסור לעשות? עו"ד ניר יסלוביץ במדריך מיוחד
עו"ד ניר יסלובית במשרדי PAUL PADDA LAW בלאס וגאס

מי מכם שנפתח נגדו הליך פלילי יודע כי לא מדובר בסיטואציה נעימה. התחושה שכל העולם סוגר עליך וכל מערכת האכיפה משתמשת בכל כוחה על מנת להעניש אותך היא נוראית ופוגעת קשות במורל הנפשי. עכשיו תיקחו את המצב ותכפילו בעשרות מונים כאשר מדובר בהסתבכות פלילית מחוץ לגבולות המדינה.

זהו עולם גלובאלי ותיירות הפכה לעניין של מה בכך. הנתונים מראים כי משנה לשנה עולה מספר הישראלים שנוסעים לנפוש בחו"ל וכך גם עולה מספר המדינות בהם ישראלים מבקרים. מיותר לציין כי מדינה אחרת פירושה חוקים אחרים. כולנו מכירים לפחות אדם אחד שנעצר על חשד לשימוש בסמים בתל אביב, בעוד שמהליכה ברחוב באמסטרדם נראה כאילו ואתה בתוך חממת קנאביס אחת גדולה.

עו"ד ניר יסלוביץ עם עמיתו האמריקאי

מאידך, הדבר עובד גם לצד השני. כולנו יכולים לעשן סיגריות כאוות נפשינו ברחובות ארץ הקודש אבל ברגע שתעשו זאת בסינגפור תזכו לקנס מחמיר ואולי אפילו לילה במעצר. חשוב, אם כן, לדעת ולברר כיצד נוהג החוק במקום אליו אנו נוסעים, על מנת שנוכל להמנע מאיזו הסתבכות לא נעימה.

אם כבר נתפסתי בחוץ לארץ, מה עליי לעשות?

אם לא שפר עליכם מזלכם ובכל זאת נקלעתם לסיטואציה פלילית בארץ רחוקה, עליכם להשיג לעצמכם הגנה משפטית ורצוי מאחד שדובר את השפה שלכם או לפחות דובר אנגלית ברמתכם. שימו לב כי כמו החוקים גם מקצוע עריכת הדין משתנה ממדינה למדינה והנהלים לשימוש בייצוג משפטי לא דומים בכל מקום.

הייצוג הישראלי שלך בחו"ל

לאחרונה אנחנו נתקלים יותר ויותר בכך שמי שהסתבך בחו״ל נוטל לעצמו ייצוג משולב של עורך מקומי ומשלב לצוות ההגנה גם עורך דין ישראלי העובד בשיתוף פעולה עם עורך הדין המקומי על מנת לדאוג לך שהייצוג שיינתן יהיה ייצוג מיטיבי ומקצועי ביותר בעוד השניים מקיימים סיעור מוחות משולב על מנת להגיע לתוצאה המיטבית הנדרשת בנסיבות כל עניין.

עו"ד ניר יסלוביץ עם עמיתו בפירמה האמריקאית PAUL PADDA LAW

יש פתרון לישראלים בלאס וגאס!

משרד עו"ד ניר יסלוביץ' מתמחה בייצוג משפטי פלילי כאשר מאחוריו שובל ארוך בשנים של ניסיון ומקצוענות. לאחרונה משרד עו"ד יסלוביץ' חתם על שיתוף פעולה ייחודי עם אחת מפירמות המשפט האמריקני הגדולות ביותר- PAUL PADDA LAW – אחד מהמשרדים הגדולים ביותר לעריכת דין בלאס וגאס, נבדה.

שיתוף הפעולה הוא סמל לזרועות הארוכות של משרד עו"ד יסלוביץ' שמגיעות עד "המיד ווסט" האמריקני. המשרד דואג להעניק לקהל לקוחותיו את השירות האדיב והמיומן ביותר על מנת לסייע להם להתמודד עם הצרה אליה נקלעו, בכל מקום שלא יהיו.


עו"ד ניר יסלוביץ

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות