מתחדשים: עו"ד ענבל נבות-אייזנטל הצטרפה כשותפה למשרד לוצאטו

נבות-אייזנטל מצטרפת לחטיבה המשפטית של קבוצת לוצאטו, המתמחה בקניין רוחני. עו"ד מיכל לוצאטו, שותפה מנהלת במשרד: "גאים שיש לנו רוב נשי של 80% בהנהלה"
%d7%9e%d7%a2%d7%99%d7%99%d7%9f-%d7%9c%d7%91%d7%99%d7%90 |
עו"ד ענבל נבות-אייזנטל. צילום: מיכל לוצאטו

עו"ד ענבל נבות-אייזנטל הצטרפה כשותפה למשרד לוצאטו עורכי דין מקבוצת לוצאטו, קבוצת הקניין הרוחני המובילה בישראל.

עו"ד נבות-אייזנטל היא בעלת תואר ראשון במשפטים ותואר ראשון במתמטיקה ומדעי המחשב, שניהם מאוניברסיטת תל-אביב. לאחר שסיימה את לימודיה בשנת 2004 והשלימה את התמחותה, היא עבדה במשך שנים רבות כעורכת דין בתחום הקניין הרוחני במשרדי עורכי דין מובילים, וצברה ניסיון של למעלה מ-15 שנה בליטיגצייה ובטיפול בסכסוכי קניין רוחני שונים ומגוונים.

"אנו שמחים מאוד על הצטרפותה של עו"ד נבות-אייזנטל לקבוצתנו, ומשוכנעים כי השתלבותה בצוות המעולה הקיים תתרום רבות למשרד ולקבוצה, לאור יכולותיה, ניסיונה והידע הרב שצברה", אמרה עו"ד מיכל לוצאטו, השותפה המנהלת של המשרד. "אנו גם גאים בכך שמתוך כלל השותפים במשרד עורכי הדין 60% כיום הן נשים, זאת לצד רוב נשי של 80% בהנהלת הקבוצה".

משרד לוצאטו עורכי דין השייך לחטיבה המשפטית של קבוצת לוצאטו, הוקם לראשונה במילאנו שבאיטליה ב-1869, ועוסק בתחומי הקניין רוחני, המשפט המסחרי, ליטיגציה וגישור.

המשרד מוכר היטב בזירה המשפטית, בין היתר עקב ניהול הליכי ליטיגציה מוצלחים בתיקים שהפכו לאבני דרך והלכות בעולם הקניין רוחני, ומספק שירותים משפטיים למגוון רחב של לקוחות ישראלים ובינלאומיים בכל הגדלים, החל מחברות Fortune 500 ועד לחברות סטארט-אפ ויזמים, גופים ממשלתיים וציבוריים, מיזמים פרטיים, אמנים, יוצרים ועוד.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות