כתב אישום: דקר בגלל סיגריה

וורקט מוצ'ה, 23 מראשל"צ, נאשם בחבלה חמורה בנסיבות מחמירות לאחר שפצע קשה עובד בבר שניסה להפריד בינו לבין מבלה אחר. הסיבה לויכוח? סירב להביא לו סיגריה
גילי סיוון-כהן |
אילוסטרציה envato

לבית המשפט המחוזי מרכז, הוגש כתב אישום כנגד וורקט מוצ'ה, בן 23 מראשון לציון, בגין חבלה חמורה בנסיבות מחמירות, זאת לאחר שדקר אדם באמצעות סכין במהלך ויכוח בבר. הפרקליטות מבקשת מבית המשפט להאריך את מעצר הנאשם עד לתום ההליכים נגדו.

על פי כתב האישום, במהלך חג הסוכות הגיע הנאשם עם אחיו וחבר נוסף לבר בראשון לציון. אחד מיושבי הבר ביקש מן הנאשם סיגריה, ולאחר שסרב החל להתפתח ביניהם עימות מילולי ופיזי. בשלב זה ניגש לנאשם אחד מעובדי הבר והחל לשוחח עמו במטרה להרגיעו ולהביא לסיום העימות. בעקבות כך, שלף הנאשם סכין באמצעותה דקר את העובד שניסה לפייסו, ועזב את המקום. כתוצאה מהדקירה, העובד הובהל לבית החולים, ואושפז כשהוא נזקק לניתוח.

הפרקליטות ביקשה להאריך את מעצר מוצ'ה עד לתום ההליכים וציינה בבקשה כי הנדקר זיהה את הנאשם כמי שדקר אותו וכן הודעתו של האדם שביקש את הסיגריה בדבר התרחשות האירועים וכן בדבר כך, שאותו אדם עימו התווכח הוא זה שדקר את המתלונן.

כמו כן, עדי ראיה סיפרו בנוגע להתרחשות האירועים וכן העובדה שהנאשם החזיק את הסכין ומיד לאחר מכן, ראו את המתלונן כשהוא אוחז בבטנו וצועק כי דקרו אותו. כמו כן צוין כי לנאשם שלוש הרשעות קודמות בעבירות פריצה לבניין וביצוע גניבה, היעדר מן השירות שלא ברשות ועבירת תקיפה והפרעת שוטר במילוי תפקידו בגינה ריצה חודשיים בעבודת שירות.

לצד כתב האישום מבקשת המדינה להותיר את הנאשם במעצר עד תום ההליכים הפליליים נגדו. "מעשיו של המשיב, אשר בגין ויכוח של מה בכך, דקר את המתלונן בסכין, מצביעים על מסוכנותו הרבה", צוין בבקשת המעצר.

עובד תחנת דלק נסחט ושיערו גולח

במקרה אלימות נוסף, עצרה המשטרה בערב החג בתל אביב את תושב ואדי ערה, כבן 20, בחשד שתקף וסחט כסף מעובד תחנת דלק ואף גילח את בלורית שיערו של הקורבן על מנת להשפילו, כל זאת על רקע סכסוך במקום עבודתו. ביחד איתו נעצרו גם מנהלת התחנה ואחראית המשמרת בחשד שהיו מעורבות באירוע ואף יזמו אותו. בתום דיון בבית משפט השלום בתל אביב, שוחררו השלושה למעצר בית בתנאים מגבילים. אולם, בעקבות ערר המשטרה הוארך מעצרם של השלושה ביממה לצורך המשך חקירה.

במהלך החג נפתחה חקירה, עם קבלת דיווח מתושב ר”ג כבן 20, כי הותקף ונסחט באלפי שקלים על ידי תושב ואדי ערה, על רקע סכסוך במקום עבודתו עם מנהלת חנות הנוחות בתחנת הדלק בה הוא עובד ועם אחראית המשמרת, שהינה זוגתו של התוקף.

____________________________________________________________________

עו”ד פלילי רוני ברוש

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות